بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

بسم الله الرحمن الرحیم

سن و سال آدم که بالا می‌رود، ساده‌ترین‌ها رنگ می‌بازد. آدم‌ها سخت‌تر می‌خندند، ذوق می‌کنند. فضایشان متفاوت می‌شود. خیلی چیزها عادی می‌شود.

  

ساده‌ترین چیز، یعنی چه؟! یعنی یک وسیله، یک خوردنی، یک هدیه!؟

قدیم‌ها شاید با چیزهای بیشتری ذوق می‌کردم و حالم خوب می‌شد، اما وقتی سنم بالاتر رفت و برخورد کردم به مشکلات پیچیده زندگی، زمانی که پشت هر لبخند، یک بغض گیر کرد، وقتی روزگار داشت لهم می‌کرد، دیگر به این راحتی، حالم خوب نمی‌شد.

    

مقدمه برای این بود که بگویم، وقتی به مشکلات پیچیده زندگی برسم، فقط یک دل سیر زیارت امام، آرامم می‌کند. فقط...

*

خب!

ساده‌ترین و مؤثرترین اتفاق، ورود یک فسقلی‌ دوست‌داشتنی به اتاق است که خودش را توی بغلم جا دهد. لذت عالم است که با هیچ‌چیز عوضش نمی‌کنم. هر کدامشان که باشد.

در بدترین حال، خواهرزاده‌ها فضایم را عوض می‌کند، مخصوصاً وقتی ناز کنند و مزه بریزند...
   


پ.ن:

۱- ممنون از دعوت یاس ارغوانی عزیز و محبت گندم بانو...

فقط شرمنده که دوست ندارم عکس خواهرزاده‌ها را در فضای مجازی منتشر کنم. :) خیلی وقت بود که کسی به چالش وبلاگی دعوتم نکرده بود. جوونی کجایی که یادت بخیر :)

۲- دعوت می‌کنم از

سارا خانم

ام‌شهر آشوب عزیز

آویزووووووووووووون

و سایر خوانندگان گرامی...

۳- یک لیست نوشته بودم، ولی به یکی‌اش اکتفا کردم.

۴- دوستان اگر لطف کرده و شرکت کردید، ممنون می‌شوم در صفحه اصلی چالش ، نظر بگذارید تا لینک نوشته‌تان در جمع شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

 

والعاقبة للمتقین

نظرات (۵)

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
  • سلام

    ممنون از دعوتت 😊

    ان شالله بزودی ما هم مینویسیم

    پاسخ:
    علیک سلام رفیق
    😘
    سپاس
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    ممنون و لطف کردید که قابل دانستید و دعوت کردید .

    من هم در چالش شرکت کردم.

    پاسخ:
    علیک سلام ساراخانم
    خواهش می‌شود.
    ممنون
  • یاس ارغوانی🌱
  • سلام :*))

    ممنون که شرکت کردین ☺️

    خدا حفظ کنه خواهر زاده های عزیزتون رو برای شما و همچنین شمارو برای اون ها :) خاله شدن خیلی خوبه.

    پاسخ:
    علیک سلام نرگس جان
    خواهش می‌شود. ممنون از دعوت شما😘

    ان‌شاءالله
    ممنون از دعای خوبت... خاله‌شدن هم مثل همه نسبت‌ها شیرینی‌ها و تلخی‌های خودشو داره!
  • یاس ارغوانی🌱
  • شماهم قبلا تو بلاگفا بودین؟

    آخه خودمم ت بلاگفا بودم قبلا و دوستای خوب زیادی دارم دیدم دوستای شماهم بلاگفایی هستن گفتم احتمالا هم وطنیم تو وبلاگ نویسی😅

    پاسخ:
    نه عزیزم
    اولش که می‌خواستم شروع کنم، همه سرویس‌دهنده‌ها رو امتحان کردم و پارسی‌بلاگ رو پسندیدم.
    بعد رفتم بلاگ اسکای و نهایتاً اومدم بیان.
    بلاگفا رو از اول دوست نداشتمش...😅

    من اینو الان دیدم

     

    جالبه همش فکر میکردم شما چندتا بچه داشته باشید(دیروز شبکه افق یه خانواده جوون رو نشون میداد ۸ تا بچه داشتن، ناخودآگاه ذهنم سمت شما اومد، باخودم گفتم لابد حاج خانم دیگه کم کم ۴ تارو دارن)

    فکر نمیکردم مجرد باشید

     

    " نکره مخصصه"

     

     

    پاسخ:
    سلام علیکم
    مستند خوش‌ساختی بود، خدا خانواده خانم صادقی را در پناه خودش حفظ و موفق کند.
     
    چندبار دیگر متن را خواندم، نفهمیدم از کجایش برداشت کردید که مجردم؟

    به هر حال خواهرزاده جای خودشان را دارند! از خواهرزاده، فقط کیفش به ادم می‌رسد، نه زحمتش...
    هیچ‌وقت بین شیرینی‌های معنوی که چشیدم، این از اون بهتره یا اون از این بهتره، قائل نمی‌شوم.
    هر کدام طعم خودشان را دارند.


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">