بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

حکومت جهانی

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام مولای من

کی می‌شود سفینة النجاة حسین(علیه‌السلام) با ناخدایی شما بر بلندای دنیا مستقر شود...



بالاخره کشتی نوحم بر روی جودی فرود آمد و مستقر شد...

از وقتی طرحش را عزیزی برایم سوغاتی آورد تا چندماه پیش که قاب شد، خیلی زمان گذشته است. چه اینکه تا سال‌ها پارچه‌شماره‌دوزی در ایران نبود.
بعد رنگ‌هایش را گرفتم.
آن وقتی که شروعش کردم، حضور فسقلی‌ها مانع استمرار کار می‌شد. چه اینکه ممکن بود دم‌دست بودن نخ و سوزن برایشان خطرناک باشد.
و بالاخره تمام شد.

الحمدلله رب العالمین


پ.ن:

۱. طرح داخلی نیست. بعید می‌دانم جز خودم و طراح اولیه کار، کسی حوصله دوختن این کار را داشته باشد.

۲. حدود پانزده روز تا ضیافت‌الله مانده است. احیاء شب نیمه‌شعبان هم مستحب است. ابتدا خواستم برای ۴۵ روز پیش‌رو، پست‌هایم را بنویسم و انتشار در آینده بزنم و بروم تا بعد ماه مبارک...

اما وقتی خودم پایبندم  در ضیافت‌الله، حضورم را در مجازیت کم کنم، پس چرا خواننده‌ را تا اینجا بکشانم؟ فردا آخرین پست سال ۱۴۰۰ است.

والعاقبة للمتقین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.