بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

تجربه

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

بسم الله الرحمن الرحیم

باید مدل حرف‌زدنمان را تغییر دهیم. خیلی وقت‌ها حق با ماست، راست می‌گوییم... ولی باید دلیل محکمه‌پسند پیدا کنیم، با لحن درست.

در بچگی، یک مشکل جدی داشتم. همه به من می‌گفتند: غُرغُرو

در حالیکه خیلی وقت‌ها حق با من بود.

بعدا تصمیم گرفتم برای خواسته‌هایم، دلیل محکمه‌پسند پیدا کنم. دلیلی که بقیه بفهمند. سعی کردم ادم‌های دیگر را درک کنم.

تلاش کردم خودم را جای ادم‌های دیگر بگذارم.

بعد از مدتی دیگر کسی مرا به همان لقب همیشگی خطاب نکرد... تبدیل شدم به یک آدم منطقی :)

  • حاج‌خانوم

تجربه

غُر

لحن کلام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.