بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

آقای خاص

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

خاص بود
کارش
اخلاقش
عملش
حتی ظاهر و تیپ‌اش...
یک مجری خوش‌پوش، خوش‌تیپ، پر از اطلاعات، باسواد، فهیم، کاربلد...
هر چند سریال و فیلمی که درباره حضرت عیسی(علیه‌السلام) ساخت، خیلی جای کار داشت تا بشود در میان فیلم‌های سینمایی  جا بگیرد، اما در حوزه مستندسازی و شبکه‌سازی یک جوری کار کرد تا سال‌ها جای خالی‌اش پر نمی‌شود.

این روزها گوشه و کنار درباره پدر و مادرش شنیدم که شایعاتی می‌سازند و پخش می‌کنند، با یک مثال، جواب می‌دهم.

*

کسی به شیخ‌بهایی رسید و گفت: تو که ایرانی نیستی، چرا در ایران برای خودت مقبره ساختی؟
شیخ جواب داد: توی ایرانی برای ایران چه کردی که من نکردم و به واسطه آن کار تو ایرانی محسوب می‌شوی و من نمی‌شوم...

در جواب کسانی که با شایعات می‌خواهند حاج‌نادر طالب‌زاده را به عنوان یک نفوذی یا ضدانقلاب معرفی کنند، باید گفت: تو برای انقلاب، چکار کردی که حاج‌نادر کرد و به این واسطه تو انقلابی محسوب می‌شوی و او نمی‌شود!


پ.ن:

۱- اینکه در پیاده‌روی اربعین، ترور بیولوژیک شد، شایعه نبود. ما قدرش را ندانستیم، اما استکبار می‌دانست که چه گوهری است که میان خیل عظیم راه‌پیمایان اربعین، چمدان او را پیدا کرده و آلوده می‌کند؛ شهدایی که بر اثر ترور بیولوژیک، شهید می‌شوند، خیلی مظلومند، چون خیلی‌ها شهادتشان را باور نمی‌کنند.

۲- در حد یک ایرانی، تقدیر می‌کنم از عمل به‌جا، شایسته اقای پرویز پرستویی در برابر خائنین وطن‌فروش. دمت گرم حاج‌حیدر! 

۳- کارمند سابق قوه‌قضائیه، دوسال است که در سوئد بازداشت شده‌است. درستش این است که ظاهراً کارمند ساده نبوده، قاضی بوده. امیدوارم زودتر آزاد شود. اما خیلی بی‌احتیاطی کردند که با چنین سابقه‌ای، و در چنین دورانی سفر خارجه رفتند.

۴- شایعات درباره اقای دکتر قالیباف، کم نبود... اصل سفر را توجیه نمی‌کنم، هر چند سیسمونی خریداری نشده‌است. اما سوال این است که چه شد این خبر، تیتر یک رسانه گردید!! ما یادمان نرفته دوره شهرداربودن اقای قالیباف را که انصافاً برای تهران، سنگ‌تمام گذاشت... کاش بیشتر مواظب اطرافیانشان باشند تا بهانه دست کسی ندهند.

بعدا نوشت: بعضی‌ها دوست دارند همه چیز را به همه‌چیز ربط بدهند!

خدمات شاه، خنده‌دارترین ادعایی بود که شنیدم! خدمات!؟ حتماً منطورشان جشن هنر شیراز و جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی است یا با عرض معذرت، غلط اضافی برادر شاه در اردوی پیشاهنگی دختران که بعدا گفت توجیه کنید که دخترها از اسب افتادند! شاید هم منظورشان از خدمت، سرمایه‌هنگفتی بود که دزدیدند و هنوز که هنوز است با همان اموال دزدی، بریز و بپاش می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم کتاب خاطرات حسین فردوست رفیق گرمابه و گلستان شاه را بخوانید تا خدمات شاه را درک کنید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.