بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

ول‌کن

۱۴۰۱/۰۴/۴

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ول‌کنش نیستم، قرار بودم نیایم، اما باز می‌ایم، سر می‌زنم، حتی پست هم می‌گذارم...

خواستم همه‌اش را پاک کنم، دلم نیامد.

اما دیگر وقتی خودم عامل نیستم، حرف‌زدن به درد نمی‌خورد.

این بار برای خودم جریمه می‌گذارم، بلکه دیگر این‌طرف‌ها پیدایم نشود.

حلال کنید

اگر با خودم کنار امدم، باز سر خواهم زد...

مروه‌جان، یاس‌گل‌جان، میخک‌جان، یاس‌ارغوانی عزیز، آویزوووون مهربان، ساراخانم، پیچک‌جان، اشرف‌سادات عزیز و بقیه بزرگوارانی که سر می‌زدند...

این بار تصمیم گرفتم تا اربعین نیایم.

ان‌شاءالله مسیرش باز شود برای رسیدن به لشگر ولی‌امر.

  • حاج‌خانوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.