بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

زن زندگی آزادی

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

🔰 نظم نوین جهانی و استفاده از ابزارهای جنسی

 ♨️ برای مقابله با کشورها و فروپاشی انقلاب‌ها

💢 چند نمونه را با هم مرور می‌کنیم:

1️⃣ در سال 2002 #سازمان_سیا در همکاری با شین بث #اسرائیل، فیلم‌های مستهجنی را از طریق ایستگاه‌های تلویزیونی فلسطینی در رام الله در جریان یکی از تهاجمات دوره‌ای اسرائیل به خاک فلسطین پخش می‌کرد تا جوانان فلسطینی را از درون تضعیف کند تا روحیه مقابله با اسرائیل و دفاع از کشورشان را نداشته باشند. 

2️⃣ در طول تهاجم سال 2003 [آمریکا به عراق]، سیا در نظر داشت یک فیلم مستهجن با حضور دو نفری که شبیه صدام حسین بودند، به عنوان راهی برای مشروعیت‌زدایی از دولت او تهیه کند. 

3️⃣ در اواسط دهه 50، سیا یک فیلم مستهجن تولید کرد تا سوخارو، رئیس جمهور اندونزی را سرنگون کند. 

4️⃣ ایالات متحده در سال 1989 در حمله به پاناما، از پورنوگرافی به عنوان سلاح استفاده کرد. 

5️⃣ در سال 1974، سیا از #پورنوگرافی برای منحرف کردن انقلاب کمونیستی در پرتغال استفاده کرد. آن‌ها کودتایی را با عنوان «دِایتا » در مزرعه‌ای در نزدیکی لیسبون طراحی کردند. به دلیل سیاست‌هایی که بیش از چهار دهه قبل بر پرتغال حاکم بود این کشور از هر تصویرسازی جنسی و بیشتر چیزهای وسوسه‌کننده عاری بود. همه فیلم‌های خارجی سانسور و صحنه‌های توهین‌آمیز بریده شده بود. همه کتاب‌های مدرسه به شدت اخلاق کاتولیکی را آموزش می‌دادند. پلیس ساحل قوانین سختی را برای لباس شنا اعمال می‌کرد. اما در کمتر از دو سال و به واسطه «انقلاب آبی»، لیسبون از بدون جرم‌ترین شهر اروپای غربی به رده شهرهایی که بالاترین میزان جرم و جنایت، از جمله #تجاوز_جنسی به کودکان را داشتند رسید. پرتغال حتی از دانمارک که به عنوان مرکز پورن اروپا شناخته شد، پیشی گرفت. 

6️⃣ نتانیاهو می‌گوید اگر می‌خواهید تغییر رژیم در ایران را پیش ببرید، باید از فرستنده‌های بسیار بزرگ و بسیار قوی استفاده کنید و سریال‌هایی را به اقصی نقاط ایران بفرستید. زیرا این‌ها چیزهای خرابکارانه هستند و با تماشای آن جوانان و نوجوانان از سبک زندگی درون فیلم‌ها الگو می‌گیرند. دکتر جونز حتی علت شکست یکی از قهرمانان اسرائیلی را نیز از راه فریفتن جنسی می‌داند و نتیجه این شکست را خروج او از میدان و تضعیف اسرائیل می‌داند. 

7️⃣ جونز متعقد است نویسندگان، وکلا و سازمان‌های یهودی برای توسعه #هرزه‌نگاری نامحدود در فیلم‌ها و جاهای دیگر مبارزه می‌کنند. آنها می‌دانند که پورنوگرافی #برده‌داری است. پورنوگرافی حتی به عنوان یک ماده مخدر مضرتر از کراک محسوب است. یکی از متخصصان پزشکی به نام جفری ساتینوور از پرینستون اظهار داشت که پورنوگرافی "آنچه را هروئین نمی‌تواند انجام بدهد، انجام می‌دهد." 

8️⃣ تحقیقات نشان داده است که پورنوگرافی در ابتدا افراد را به داشتن رابطه جنسی علاقه‌مند می‌کند، اما در نهایت روش طبیعی عشق ورزیدن را از بین می‌برد. برخی از جراحان مغز و اعصاب مانند دونالد ال. هیلتون از دانشگاه تگزاس حتی تا آنجا پیش رفته‌اند که گفته‌اند قرار گرفتن طولانی مدت در معرض پورنوگرافی می تواند باعث آسیب مغزی شود. 

9️⃣ صنعت پورنوگرافی سالانه 97 میلیارد دلار درآمد دارد.

#زن_زندگی_آزادی

#فمینیسم_ابزار_استعمار 

👈 مطالعه متن کامل به همراه منابع در سایت سعداء:

📚 https://www.veteranstoday.com/2022/09/28/psychoanalysis-the-illuminati-and-sexual-liberation-are-concentric-circles-part-i/

💠 اندیشکده راهبردی #سعداء

🆔 @soada_ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.