بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

جام جهانی

۱۴۰۱/۰۹/۸

بسم الله الرحمن الرحیم

جام جهانی 1998 ـ ۱۳۷۷

بازی اولمان را می‌بازیم.

بازی دوم با تیم ایالات متحده آمریکا است. چارمیخ پای تلویزیونم. این بازی، بازی مرگ و زندگی است. بازی حق و باطل. بازی اسلام و کفر. نماد اسلام در برابر نماد استکبار ایستاده‌است. چقدر دوست داشتم جای بازیکن‌ها جلوی آمریکا بودم و می‌توانستم تقاص خون همه شهدا را بگیرم. جای همه کسانی که سال‌ها با آمریکا و امپریالیسم جنگیده‌اند. الان لشکر یازده‌نفره ما صف‌آرایی کرده‌است. یاد امام می‌افتم: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.» پس هیچ غلطی نمی‌کند. یاد شهید بهشتی که می‌گفت: «آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.» می‌بریم! مطمئنم.
یا می‌بریم یا... می‌بریم. ما باید! دشمن شماره یکمان را ببریم. گلی که با ضربه سر استیلی وارد دروازه می‌شود، قشنگترین گل زندگی‌ام است. جیغم تا خانه همسایه می‌رود، اشک توی چشمانم می‌دود و بغل خواهرم می‌پرم. بقیه‌اش مهم نیست. مهم این است که این‌بار سربازان وطن، توانستند رودر رو آمریکا را شکست دهند. دمتان گرم! مردید به خدا!
بعداً در دیدار رهبری، آقا هم یاد این گل را می‌کنند و سر آقای استیلی را می‌بوسند. بالاتر از لبخند رضایت رهبر، چه می‌خواست؟! کاش جای او بودم.

تا آخر گوش کنید...

۲۵ سال، عقب افتاد.

دعا کنیم برای...

والعاقبة للمتقین

نظرات (۴)

  • فاطمه دهقانی
  • من سال ۱۳۷۷ نبودم. استیلی رو نمی‌شناسم و ضربه‌ی سرش رو ندیدم؛ اما باز هم قلبم سرشار از شادی و چشم‌هام پر از اشک شد.

    ان شاء الله امشب هم ..

    پاسخ:
    سلام خانم دهقانی جان
    ان‌شاءالله آن چیزی که خیر است، رخ بدهد

    کاش قطر بودم و می تونستم از نزدیک تماشا کنم

    پاسخ:
    سلام
    کلا حسی به حضور تو ورزشگاه ندارم.
    هر چند دلم می‌خواست امروز با یک جمعی، بازی رو می‌دیدم

    آره دیدن دسته جمعی خیلی کیف میده

    پاسخ:
    فعلا که قصد خوابیدن دارم. بعید می‌دونم بیدار بشم
  • اقای ‌ میم
  • من به عنوان یه دهه هفتادی اون بازی رو ندیدم و حتی خیلی از روزهای انقلاب رو ولی باهاتون همذات پنداری میکنم

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.