بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

پست رمزدار؟

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یک زمانی زیادی کنجکاو بودم و حالا نیستم. 

دوست داشتم از همه‌چیز سر دربیاورم، اما حالا...

یک جاهایی حضرت حق جل‌جلاله به من نشان داد اگر فضولی نکنم، سرک نکشم، روزی که روزش باشد، پرده می‌اندازد. اگر و لاتجسسوا را آویزه‌گوش کنم.

هنوز یادم نمی‌رود یکی از این عدم‌تجسس‌ها را چگونه برایم فاش کرد که  انگشت به دهان ماندم.

*

به نظرم وقتی کسی پست رمزدار می نویسد، یعنی بخشی از زندگی‌ام، نظرات یا خاطراتم را نمی‌خواهم جار بزنم. سلمنا.

پس درخواست رمز نمی‌کنم.

اگر دوست داشت، علاقمند بود، فکر کرد بدانم، بهتر است، بزرگواری می کند و می‌دهد، ولی اگر...

برای همین درخواست رمز نمی‌کنم. اثبات شی، نفی ماعدا نمی‌کند. الان نظری درباره اینکه اگر پست رمزدار نوشتم، چه می‌کنم، ندارم.

والعاقبة للمتقین

  • حاج‌خانوم

پست رمزدار

نظرات (۱)

چه جالب. منم عموما همین شکلی ام.

 در مورد دیگران کمتر پیش اومده رمز بخوام مگر اینکه با هم آشنایی داشته باشیم و دوست بوده باشیم

پاسخ:
:)
میگن آدمایی که شبیه هم هستن، همدیگه رو جذب می‌کنند. دقیقا از همین بابه.
دوستم هم باشه، براش می‌زنم کاری به پستت ندارم... :دی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.