بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

قربون کبوترات

۱۴۰۲/۰۶/۲۵

بسم الله الرحمن الرحیم

مهم نیست چند روزه بروی! یک روزه، دوروزه یا سه روزه، شاید هم بروی قصد ده روز کنی! مهم کیفیتش است، نه کمیت. مهم حالی است که امام به تو بدهد، نه حالی که خودت می‌کنی.

هنوز هم یکی از شیرین‌ترین زیارت‌هایی که رفتم، سفر 48 ساعته سال 98 است... ساعت 14:30 پرواز داشتم، صندلی‌ام 8Eبود. ساعت 16 به مشهد رسیدم؛ و شنبه ساعت 16، هواپیما از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد بلند شد و این بار صندلی‌ام 8Aبود.

در آن 48 ساعت، امام رضا جان هر کسی را که دوست داشتم و دلم برایش تنگ شده بود را آورد مشهد... مهمتر از همه، رفیقی بود که تاریخ آخرین دیدارمان، 4 سال پیش بود و امام، اساساً سوپرایزمان کرد. یعنی موقع بلندشدن هواپیما وقتی فهمیدم او هم در راه مشهد است، قند توی دلم آب شد و شب جمعه، در صحن انقلاب، کنار هم بودیم...

دومی فردا صبح رسید و سومی را فردا شب با گل‌دخترش در صحن غدیر دیدم.به زیارت هم رسیدم؛ آن هم روز زیارتی مخصوص 23 ذی‌القعده...

دلم برای اینجور زیارت‌ها تنگ شده، زیارت‌های بی‌مقدمه، خوب، دلنشین و دوست‌داشتنی...

آقاجان

چقدر خوشبختیم که در مملکتی زندگی می‌کنیم که شمس‌اش شمایید...

والعاقبة للمتقین


پ.ن:

یادم نمی‌آید تابحال نام این بزرگوار روی گوشی‌ام افتاده باشد، بدون اینکه قبلش زنگ زده باشم و کارشان داشته باشم. همین‌قدر بی‌مقدمه از جوار امام مهربانی‌ها زنگ زدند که یادت هستم و همینقدر امام رضا جان، هوای محبی را دارد که از محب بودن، فقط نامش را یدک می‌کشد... 16:57 شام شهادت

نظرات (۱)

می‌دونی؟ واسه منم که تا حالا حرم امام دیگری رو ندیدم این یه جور خوشبختیه که لااقل امام رضا دیگه توی کشور خودمه و می تونم برم ببینمش.

الحمدالله

پاسخ:
سلام عزیزدل 
قطعا خوشبختیم.
ان‌شاءالله قسمتت بشه و زیارت همه معصومین بری. هر کدوم حال خاص خودشو داره، هر چند غربت مدینه‌النبی، دیوانه کننده است...
و هر وقت رفتم کربلا، این بیت رو زمزمه کردم:
مکه، مدینه، کرب و بلا جای خود ولی
در مشهدالرضا وطنی دارم از قدیم 

جالب اینکه شهرهای زیارتی با مکه مکرمه دقیقا هفت شهره... هفت شهر عشق
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.