بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

از هر کرانه

۱۴۰۰/۰۸/۳

بسم‌الله الرحمن الرحیم

می‌شود دعا بفرمایید...

یکی از همان دعاهایی که می‌گویند ردخور ندارد،

یکی از همان دعاهایی که یکراست مُهرِ استجابت زیرش می‌خورد،

یکی از همان دعاهایی که خدا بی‌جوابش نمی‌گذارد،

می‌دانید هَچَل یعنی چه؟ الان ۱۵ ماه است که وسطش افتادم!

هنوز نفهمیدم چرا واقعا...

چرا خب!

من چرا!

*

قطعا یک غلطی کردم که وسطش هستم. دعا کنید خدا آن غلط اضافی را ببخشد و مرا از مخمصه نجات بدهد.

رسیدم ته خط، کم‌مانده بروم همه‌چیز را گردن بگیرم تا قائله تمام شود. نمی‌کشم دیگر... روی شانه‌هایم سنگینی می‌کند.


پ.ن:

۱- از هر کرانه تیر دعا کرده‌ام روان/ شاید از این میانه یکی کارگر شود

شاید یک روز اگر زنده بودم، ماجرایش را گفتم که بدون تقصیر، به کجا رسیدم!😢

۲- بعضی‌ها فکر می‌کنند نفسم از جای گرم بلند می‌شود، نمی‌شود...

۳- عینکمان را عوض کنیم! اگر فقط بدی ببینیم و سختی و مصیبت، همه‌چیز بد است... اما اگر نعمات و خوبی‌ها را ببینیم، دنیا وفق مرادمان است.

امتحان کنیم

  • حاج‌خانوم

امتحان الهی

درد

عقاب

نظرات (۴)

ان شاءالله حاجت روا

پاسخ:
سپاس
  • دچارِ فیش‌نگار
  • دعا میکنیم زودتر حل یشه

    پاسخ:
    سلام علیکم
    سپاس
  • یاس ارغوانی🌱
  • ان شاءالله که خیره :))

    پاسخ:
    سلام نرگس جان
    فعلا که فقط اشک و اه و گریه و اعصاب خرابش برام مونده...
    ضعف اعصاب گرفتم!
    داغووووووون.
    هر زنگی منو از جا می‌پرونه!
    روالش رو نمیشه تسریع کرد!
    دعا کنید خیر بودنش رو بفهمم، خدا هم از سر تقصیراتم بگذره...
  • یاس ارغوانی🌱
  • سلام.

    دعا میکنم خدا بخواد حل میشه.

    خداکه ارحم الراحمینه. همینکه پشیمونید نصف راه بخشش خدارو طی کردین :) انشاءالله هم بخیر بگذره و هم خدا از سر تقصیرات همه ما بگذره.

    صلوات بفرسید برای آرامش خوبه :*)

    پاسخ:
    نمی‌دونم این اتفاق از جنس بلا است یا ابتلاء!
    خدا رحم کنه که بیشتر از همه چیز به رحمش احتیاج دارم.

    ان شاءالله
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.