بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

به وقت خانواده

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مولای من
سلام بر وقتی که می‌ایستید
سلام بر وقتی می‌نشینید
سلام بر وقتی که قرآن می‌خوانید
و تفسیر می‌کنید

کاش روزی در جلسات تفسیرتان، معنای کلام حق را از شما یاد بگیریم...
*بخشی از سلام‌های زیارت آل‌یاسین


Who would you like to have lunch with?


آن‌وقت‌ها هنوز نمی‌نوشتم و خیلی صادق بودم. خیال‌پردازی توی کارم نبود.
کلاس زبان هم جای اصطلاحات مذهبی نیست، چرا نیست، مشکل خودشان است. باید باشد، اما، نبود...

یکی نام بازیگر محبوبش را اورد، دیگری از خواننده مشهوری نام برد، کسی یاد امواتش کرد.

من، فقط یه بار آرزو کردم، دوست‌داشتم یک‌بار سر سفره بیت‌رهبری بنشینم که نشسته‌بودم. نه یک‌بار، دوبار...

بار اول، همان طبقه پایین هم نشستم. چند سفره فاصله داشتم و می‌توانستم حضرت‌ماه را ببینم.
یادم نیست چه جوابی دادم، فقط یادم هست آرزو نداشتم.
*
از تنهایی غذا خوردن، متنفرم. خیلی... خصوصاً صبحانه،
ولی انقدر همه اعضای خانواده، دیر و زود بلند می‌شوند که نمی‌رسیم صبحانه را دور هم بخوریم.

صبحانه از یک‌زمانی به بعد، برایم تبدیل به شیرین‌ترین وعده غذایی شد، حتی اگر فقط به نان خالی، ختم شود، بدون پنیر...


قدرِ دور هم خوردن صبحانه را بدانیم.😊😙

  • حاج‌خانوم

صبحانه

همراهی در غذا

هم‌سفره

نظرات (۲)

دلم خواست.......

 

 

درمورد نهار و شام رو صد در صد موافقم

تنهایی زهرمار آدم میشه

اما برای صبحونه ترجیه میدم تنهایی محض باشه :")

 

پاسخ:
سلام
ان‌شاءالله روزی‌ات بشه😊
خب من که ناهار نمی‌خورم. کلاً...

ولی واقعا دلم می‌خواد صبحانه دور هم بخوریم.
  • آویزوووووووووووووووون
  • چقدر خوشبحالت بوده اون دو بار:)

    چرا ناهار نمیخوری کلا؟

    نکنه دائم الروزه ای؟

    بابا تقبل الله🤔

    پاسخ:
    سلام
    😅
    کلی سوپرایزم کلی با ۶ تا نظر. دمت گرم
    توی طب اسلامی، توصیه‌ای مبنی بر خوردن ناهار وجود نداره. همین
    دائم‌الصوم هم نیستم. 😆

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.