بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

رهبری و کرونا ۴

۱۴۰۰/۱۱/۹

بسم الله الرحمن الرحیم

مولای ما سلام

متی ترانا و نراک


این یادداشت جناب عبدالهادی است که در کانال شخصی‌شان در شبکه اجتماعی ایتا منتشر کرده‌اند. بازنشر مطلب به معنای تأیید آن است.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

۶. اهمیت ندادن به پروتکل‌های ملی و خودمختاری مسئولین در اجباری کردن واکسیناسیون و زیر پا گذاشتن فتوای رهبر انقلاب مبنی بر حرمت تخلف از قوانین جمهوری اسلامی

در حالی که رهبر انقلاب در اولین دیدار با دولت انقلابی پروتکل‌های ملی مقابله با کرونا را بیان کردند اما بدنه مدیران عالی وزارت بهداشت وانمود کردند که اعلام این نظرات تایید همان پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت است و با استفاده از ظرفیت و انرژی عظیم دولت انقلابی به روند پیاده سازی پروتکل‌های این سازمان سرعت بخشیدند.
https://www.eghtesadonline.com/fa/tiny/news-565167

و حتی کار به جایی رسید که نزدیک بود به زن‌های حامله واکسن فایزر آمریکایی تزریق شود که با ورود بموقع و محکم جریان انتقادی و حمایت مردم این اتفاق نیفتاد.
https://www.iribnews.ir/00DY5N

دولت جدید انقلابی که وظیفه داشت در حوزه‌های مختلف مقابله با کرونا طبق فرامین قبلی رهبر معظم انقلاب تمام موارد را از درمان گرفته تا واکسیناسیون عمومی بازتعریف کند. به این گونه که در درمان باید داروهای مطمئن داخلی وبومی وارد پروتکلهای درمانی می‌شد و مردم را از زیر کارآزمایی‌ داروهای صهیونیستی خارج میکرد. در واکسیناسیون عمومی باید تزریق واکسن‌های انگلیسی و آمریکایی قطع می‌شد و واکسیناسیون عمومی بدون قید ″اجباری″ با واکسن‌های ″داخلی″ و″مطمئن خارجی″ پی گرفته میشد و در پیشگیری باید جهادگونه از همه ظرفیت‌های داخلی کشور استفاده می‌شد.

اما متاسفانه از میان انبوه کاری که ″بایستی″ انجام میشد فقط ″بایستی″ را در ″واکسیناسیون عمومی″ دیدند که آن را هم بواسطه فریادهای ″واکسن تنها راه است″ که بر سر نظام میکوبیدند در پروتکل‌های ملی گنجاندند. و بدنه مدیریتی میانی کشور بر خلاف قانون اساسی بصورت کاملا موزیانه و با ترفندهای حقوقی و رسانه‌ای واکسیناسیون عمومی را ″اجباری″ اعلام کردند.
https://www.iribnews.ir/00DYRw

تا اینکه فریاد منتقدان، سدهای آهنین تخریب‌ها و هوچی‌گری‌های افراد بی‌تقوا را شکست و با کمک مردم بصیر و همیشه انقلابی ایران به گوش مسئولین رسید و اکنون میبینیم که هر چه منتقدین از آن نگران بودند صحت داشته است و اجبار به واکسیناسیون هیچ پشتوانه علمی و قانونی نداشته است. و بازهم برای چندمین بار در سکوت مطلق حزب اللهی‌ها و انقلابیون حکم صریح رهبر انقلاب مبنی بر «حرمت تخلف از قوانین جمهوری اسلامی ایران» زیر پا گذاشته شد.
https://b2n.ir/q28175

در تمام این مدت یعنی از شروع پاندمی کرونا تا کنون منتقدان حزب اللهی در دو جبهه جنگیدند.

  • اول در جبهه علم و دانش علیه صهیونیسم جهانی برای نشان دادن تناقض‌‌های پروتکل‌ها و ″عریان بودن پادشاه بهداشتی جهان″ و تاکید بر استفاده از راهکارهای بومی و اجرای فرامین امام خامنه‌ای
  • دوم در جبهه دین و مذهب در مقابل خودی‌هایی که از تمام فرامین حضرت آقا فقط «واکسن زدن» را دیدند و بدون هیچ تحلیلی و بدون آنکه خود حضرت آقا به مردم خطابی داشته باشند هر جنبنده منتقد واکسیناسیون را ضد ولایت، مجهول الولایت و خوارج نامیدند و همگام با غول‌های رسانه‌ای صهیونیستی خزعبلات سازمان جهانی بهداشت را ماست‌مالی کردند و مانع رسیدن نظرات دقیق منتقدان به مردم و مسئولین شدند.

رفتار این عده متاسفانه باعث تحت تاثیر قرار گرفتن برخی بزرگان شد و عرصه را بر منتقدین بسیار تنگ کرد.

این سلسله مطالب را نه برای دفاع از خودم و منتقدان و نه برای هدایت هوچیگران نوشتم و نه برای تذکر به ولایتمدارانی که در این هوچی‌گری‌ها بازی خوردند. بلکه حالا پس از دو سال خفقان، تمسخر و سرکوب که مطمئن شدم صدایمان شنیده شده برای مردان و زنان شرافتمندی می‌نویسم که اکنون وارد عرصه روشنگری شدند و به تازگی با این رفتار زننده‌ای که با ما در این دو سال شد روبرو شدند. تا بدانند که و الله مع الصابرین.

از صمیم قلب معتقدم که این کشور هرگز اسیر دستان صهیونیسم جهانی نخواهد شد و این بحران مقدمه‌ای برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود زیرا گام دوم مربوط به ایجاد دولت اسلامی است و این مرحله از دل بحران کرونا رخ خواهد داد.


پ.ن: حرف‌ها را باید درست شنید، درست تحلیل کرد و درست عمل کرد.

اضافه کنم به حرف‌های جناب عبدالهادی که حضرت آقا، امام خامنه‌ای  دستور تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی کرونا را در اسفند ۹۸، به سرلشگر باقری دادند و از وظایف این مجموعه معین کردند:

«این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید.»

شما چیزی درباره  جنبه رزمایش دفاع بیولوژیک دیدید؟

با این همه مستندات، باز هم واکسن‌نزدن می‌شود ضد ولایت فقیه؟

خاک پاک ولی‌فقیه هم نیستم. فیلم، عکس، صدا، متن، دستخط رهبری، در همه رسانه‌ها موجود است! کدام یک از فرامین رهبری، در قضیه کرونا عملی شد؟ بعد باز می‌گویید رهبری مظلوم نیست که عده‌ای واکسن‌زدن را تبعیت از ولی‌فقیه می‌دانند و حرف‌هایشان را نمی‌شنوند؟

والعاقبة للمتقین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">