بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

ناشر

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح آلتی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار

سلام آقاجان 

حتماً نیتم درست نیست، قلمم ارزش ندارد که اجازه نمی‌دهید برایتان بنویسم... مشق کنم.

شاید هنوز پوست کلفت نشدم که بعد از سه بار نه شنیدن، کم آوردم.

کاش قلمم را خالص فرمایید برای خودتان.

پ.ن:

این کتاب همه سرمایه‌ام نیست، اما مهمترین بخش زندگی‌ام است. جواب نه، راحت‌ترین جواب است برای دادن به نویسنده‌ای گمنام به اسم تکراری بودن و نداشتن آورده جدید...

اگر مطمئن بودم حرف جدیدی ندارم، سراغ نوشتنش نمی‌رفتم.

نظرات (۳)

سلام

چه کتابی؟؟

پاسخ:
علیک سلام بزرگوار
در کلمات کلیدی پست نوشته‌ام
  • آویزوووووووووووووووون
  • چاپ شده؟

    پاسخ:
    سلام گلم
    بخون با دقت
    کجا گفتم چاپ شد؟،🙄🧐 گفتم کسی قبول نکرد...‌
  • آویزوووووووووووووووون
  • باور کن دوبار خوندم 

    اما نگرفتم:)

     

    پاسخ:
    الان گرفتی؟
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.