بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

زندگیم بدون من

۱۴۰۱/۰۸/۲

بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاقی رسیدم به این فیلم.

زندگیم بدون من... داستان کسی که می‌فهمد فقط دو تا سه ماه دیگر زنده است. دختری ۲۴ ساله... و شرایط را فراهم می‌کند برای بقیه که زندگیشان لطمه نبیند.

اگر همین امروز، به من چنین خبری می‌رسید، چه می‌کردم؟

آیا همه چیز را می‌شد بگذارم و بروم؟

می‌توانستم تاریخ این پست را وقتی بزنم که مطمئن هستم در این دنیا نیستم؟

فرق من با دختر قهرمان داستان چیست؟ کسی از نبودن لطمه می‌بیند؟

یا اینکه دلم می‌خواهد این زندگی به انتها برسد؟

آیا زندگی را دوست دارم؟ 

  • حاج‌خانوم

زندگیم بدون من

نظرات (۱)

سلام خیلی دنبال این فیلم بودم اما لینکش رو پیدا نکردم لینکشو لطف میکنید خیلی ممنون 🌹

پاسخ:
علیکم السلام
اشتراک فیلیمو داشتم بزرگوار.
لینک رایگان ندیدم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.