بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

برداشت آخر

۱۴۰۱/۰۹/۱۸

بسم الله الرحمن الرحیم 

فکر کردم با همان پست، دیگر چیزی میان من و آن مجموعه باقی نمانده است. 

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

   

    

   

    

    

    

    

    

     

    

    

    

    

    

    

    

    

   

    

۴- اگر هنوز لطفی هست، ترجیح می‌دهم اینجا نباشند.

۵- این فاصله خالی، همه حرف‌هایی بود که در دلم مانده بود، نوشته‌بودم. پاک کردم. البته قبل پاک‌کردن دو نفر خوانده بودند. الا ای حال

فهمیدم بعضی‌ها ارزش حتی حرف‌زدن را هم ندارند. یادمان باشد با دورویی به جایی نمی‌رسیم.

  • حاج‌خانوم

اخراج

حفوف

مدیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.