بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

فینال

۱۴۰۱/۰۹/۲۷

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فینال جام‌جهانی است. تا حالا پای تلویزیون بودم، از باب همراهی، بلند شدم. روز قیامت جای لیونل مسی، کریستین رونالدو، مارادونا، زین‌الدین زیدان، و... کجاست!؟

حالا جای آن‌ها به من چه!

جای منی که نشستم بازی‌هایشان را دیدم، بعضا از بازی‌های خوب ذوق کردم و شاید وای هم کشیدم... جای من کجاست!

آن ها در فینال بازی کردند. امشب بالاخره یکی‌شان جام را می‌برد، او ذوق می‌کند، نتیجه کارش را می‌بیند، اما من کجای این عالمم؟ 

دقیقاً کجا؟

فینال زندگی‌ام کجاست؟

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا 

پ.ن:

لازم نیست دوباره بگویم حدیث نفس است. خرده نگیرید. سعی می‌کنم گوشه‌گیر تر شوم!

  • حاج‌خانوم

جام جهانی ۲۰۲۲

فوتبال

فینال

نظرات (۶)

منم نشستم پای فینال

 راستش این پست برای خودت حدیث نفس بود اما واسه من انگیزشی بود

پاسخ:
سلام
انگیزش در چه راستایی؟
باز خوبه به درد کسی خورد...

فینال ما....

الکی خوش شده ام از عصر و الا گریه ام می گرفت

پاسخ:
سلام
هی...
  • آویزوووووووووووووووون
  • بسیار عالی گفتی...

     

    پاسخ:
    سلام
    کاش مصداق  أَ تَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَ تَنْسَوْنَ أَنْفُسَکُمْ وَ أَنْتُمْ تَتْلُونَ الْکِتابَ أفَلا تَعْقِلُونَ‌ نباشم😑🙄

    محاسبه نفس می کنید :)

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    اگر محاسبه‌ای باشد...

    و علیکم السلام

    پاسخ:
    و رحمة الله😊

    انگیزشی بود چون به این فکر کردم که برای رسیدن به جامِ آرزوهام باید خودم رو به یه فینال بزرگ برسونم و نباید راضی به بازی های مرحله مقدماتی بشم

    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوبه که انگیزه داری... آفرین
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.