بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

ذکر مصیبت

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

بسم الله الرحمن الرحیم

حوصله خودم را هم ندارم. کاش می‌شد یک جا خودم رو بگذارم کنار و بگویم خودم، یک مدت دور و برم نباش... حوصله‌ات را ندارم...

خیلی فکر کردم می‌شود یا نه!

بالاخره یافتم...وقتی روحم جسم را رها کند و برود. دیگر از شر خودم هم راحت می‌شوم.

امیدوارم آن وقت روحم، توان پرواز داشته باشد. همین!

سرزمین مناره‌ها ان‌شاءالله هر روز ساعت 8 صبح، به روز می‌شود.

  • حاج‌خانوم

حوصله

یاد مرگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">