بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

خبر!

۱۴۰۱/۱۱/۱

بسم الله الرحمن الرحیم

خیلی خنده‌دار است خبری که باید به آدم زنگ بزنن و بدهند را توی خبرگزاری ببینم. هنوز صحت و سقم خبر به طور رسمی، تأیید نشده است. ولی درصد احتمال، قریب به یقین است.

یک وقتی خدای متعال، من حیث لایحتسب، خبرها را می‌رساند. از یک جای بی‌ربط!


پ.ن:

چند وقت پیش هم بود نام یکی از رفقای صمیمی‌ام را بی‌خود و بی‌جهت توی نت جستجو کردم. نتیجه جستجو جالب بود. توی یک مسابقه ادبی برنده شده بود و نمی‌دانستم.

برایش تبریک زدم و نزدیک بود چشمانش چارتا شود که چه کسی به تو خبر داد! هر چه گفتم خدای متعال! باور نکرد... وقتی گفتم چه اتفاقی افتاد، خنده‌اش گرفت بود.

چرا باور نمی‌کنیم علت اصلی خدای متعال است و همه چیز اسباب اوست.

  • حاج‌خانوم

خبر

من حیث لایحتسب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.