بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

جشنواره

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دنبال دنیا ندوی، خودش می‌آید.

هر سال کلی دنبال بلیط، برنامه اکران و... بودم در ایام جشنواره و امسال رایگان و دم‌دست بود. دقیقاً همان سینمای همیشگی و نرفتم.  حسش نبود. شاید اگر اعتکاف در دهه فجر نبود، می‌رفتم...

*

مثل اعتکاف که امسال، دعوتش آمد و الحمدلله روزی‌ام شد. روزها غریب‌شده، بین اوج لذت و اوج غم...

  • حاج‌خانوم

نظرات (۳)

طاعات و عباداتت قبول باشه

حدس می زدم که رفته باشی

پاسخ:
سلام
ممنونم
قبول حق :)
  • مشتاق شهادت
  • منم حدس میزدم بری

    خواستم چندبار پیامک بدم التماس دعا

    بعد گفتم خودش یادمه.. 😘😉

    پاسخ:
    سلام رفیق
    پیامک هم می‌دادی، نمی‌رسید... گوشی نبرده بودم. فقط خاموش بود ته کیفم برای روز آخر که ماشین بگیرم و بیایم خانه.
    خوش‌بینی خوب است. شرمنده یادم نیست دقیق که یادم بود یا نه...
    یاد آدم‌ها هم دعوتی است... اگر او بخواهد، می‌آید.
  • مشتاق شهادت
  • ولی من یادمه که یادت بودم

    پاسخ:
    رفیق
    همه که مثل شما خوب نیستن...😘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">