بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

تقبل منّا

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

بسم‌الله الرحمن الرحیم و صلّ الله علی محمد و آله الطاهرین و صَحبِهِ المنتجبین


از بچگی همیشه خانوادگی برای رأی‌دادن می‌رفتیم. در صف می‌ایستادیم و نه رأی خودمان، بلکه رأی پدر و مادر را در صندوق‌هایی که با پارچه مُهر و موم شده‌بود، می‌انداختیم.
هر بار که انتخابات می‌شد، شناسنامه‌ام را می‌گرفتم و با انگشتانم از سالِ‎تولدم، می‌شمردم که امسال می‌توانم رأی بدهم یا نه.

سالِ ۱۳۷۸، ۱۵ سالم تمام شد و همان‌سال سن ر‌‌أی‌گیری یکسال بالا رفت... حسرت رأیِ ششمین دوره مجلس شورای اسلامی، روی دلم ماند.

سال ۱۳۷۹، دوباره یکسال سن رأی، پایین آمد و  ۱۵ سالِ تمام شد... کارد می‌زدند، خونم درنمی‌آمد... با این بالا و پایین‌کردن‌هایشان، یکسال حق‌مسلممان را گرفتند...

انتخابات ۱۳۸۰ همان سالِ آخرِ تحصیلی، در اولین انتخابات زندگی‌ام را شرکت‌کردم و نخستین مُهر، در صفحه سوم شناسنامه‌ام جا گرفت.
و امسال بعد از ۲۱ سال رأی‌دادن، آخرین مربع صفحه انتخابات شناسنامه‌ام پر شد...

خدایا شاهدباش، جز برای رضای تو و به فرمان رهبرم رأی ندادم و این صفحه را برایم در أحسنِ اعمال ثبت‌بفرما.


#پز_انتخاباتی
#به_اونا_که_به_شناسنامه_سفید_پزمیدن!
#هم_دنیا_هم_آخرت


ربنا تقبل منا هدا القلیل
الاحقر


پ.ن:

۱. از احوالات پایتخت‎نشین بودن این است، انتخابات میان‎دوره‎ای زیادی در تهران برگزار می‎شود و همین امر سبب می‎شود که صفحه انتخابات سریع‎تر پر شود. 

۲. تبریک به همه شما عزیزان، دوستان و هم‌وطنانی که امروز در جشن‌تکلیف سیاسی شرکت‎کرده و می‌کنید و اولین رأیتان را به جمهوری اسلامی ایران می‌دهید. این درختِ انقلاب، با خون هزاران شهید آبیاری‎شده، قدر بدانید و مواظبش باشید. از امروز شما هم در جمع نگهبانانِ این درخت قرار گرفته‎اید.  ان‌شاءالله در عمل به این وطیفه مستدام و برقرار باشید😊😙😍

۳. صندوق رأی خیلی زودتر از اینها باید تغییر شکل می‎داد. اما نداد تا بعد از انتخاب دکتر احمدی‎نژاد و در دولت نهم تغییر کرد. باز هم دمتان گرم که ما را از انداخت رأی در صندوق هایی که رویش پارچه کشیده شده بود، نجات دادید... والاع برگه رأی داخلش نمی‎رفت.

4. دولتی‎ها دارند هر کاری که می#تونند، می‎کنند تا آمار مشارکت بیاد پایین... حدود 5 هزار تخلف تا بحال ثبت شده، از دیرشروع کردن تا زود جمع کردن! خدایا عاقبت بخیرمون کن...

نظرات (۱)

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
  • خدا قبول کنهاتفاقا پیش خودم گفتم اوه چه خبره؟ چقدر رای 😁

     

    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله...

    دیگه سنم که بیشتر هست، 4 تا رأی که نه، فکر کنم حداقل ده تایی بیشتر دادم... :دی
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.