بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

لعنت

۱۴۰۲/۰۵/۳

بسم الله الرحمن الرحیم

یزید دقیقا همان چیزی است که بعضی‌ها امروز می‌خواهند. 

اهل عشق و حال است. عرق‌ ناب ایتالیایی می‌خورد و ادکلن‌های اروپایی می‌زند. لباس‌های جذاب می‌پوشد و خوشتیپ است. پارتنر چشم‌آبی خارجی دارد. مشاوران کروات‌بسته رومی دارد. پِت و حیوان‌خانگی دارد؛ انیمال‌لاوِر است. اهل شعر و شاعری است و عاشقی دل‌خسته.

روشنفکر است و به مردم‌اش آزادی‌های فردی و جمعی می‌دهد. دیسکوها و کلاب‌های بزرگ برای جوان‌ها ساخته. به عقاید همه‌ی اقشار احترام می‌گذارد؛ می‌خواهد عابد و عارفی سینه‌سوخته با پیشانی پینه‌بسته در مدینه و بصره باشد یا جوانی آتئیست و اهل دنس و کلوپ در دمشق. همه را در دایره اسلام خود نگه‌ می‌دارد. می‌گوید کسی را طرد نکنید. دوقطبی درست نکنید.

برای بت‌پرست‌های شام، بت‌های بزرگ و طلایی از شرق‌آسیا وارد می‌کند و برای مسلمان‌های دوآتشه، مسجد‌های متنوع و مختلف می‌سازد. وفادار به آرمان «عیسی به دین خود، موسی به دین خود».

دین را قاطی سیاست‌ نمی‌کند. از یهودی و مسیحی و مسلمان، به یک اندازه در دربار خود استفاده می‌کند. معتقد به دولت فراگیر و پلورالیسم دینی است. برای سلبریتی‌ها ارزش و احترام قائل است و هوای‌شان را دارد. به سفارش یک‌ سلبریتی، مهم‌ترین زندانی سیاسی خود را آزاد می‌کند.

یزید تمام صفاتی که در جهان مدرن امروز به‌عنوان «ارزش» شناخته می‌شوند را دارد. هرازگاهی نگاهی به ارزش‌هایتان بیندازید.

رسانه در بلندمدت، صفاتی را که قبلا لعن می‌کردید به‌عنوان ارزش و نقطه‌قوت به‌ خوردتان می‌دهد. به خودتان که می‌آیید، می‌بینید عاشق ویژگی‌های دشمنِ حسین علیه‌السلام شده‌اید!

از عجـــم علـــوی

با اندکی ویرایش۱


۱- به نقل از کانال حسینیه دل در بله https://ble.ir/jane_maryam

۲- این روزها فرصت پیدا کنیم و مقتل بخوانیم... روایت دست اول از حادثه کربلا.

۳- هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند.مذهبی صورتی نشویم. نباید اجازه دهیم حرام در مجلس اباعبدالله الحسین علیه السلام، اتفاق بیفتد.

۴- این متن قوی است،نمی‌گویم همه خصوصیات یزید، اشتباه بوده، نه! کسی چنین برداشتی نکند، ولی ببینید کدام خصوصیت و خصوصیات سبب شد که امام حسین علیه‌السلام بفرمایند «وَ مِثْلِی لا یُبایِعُ لِمِثْلِهِ» هیچ وقت چون منی با چون اویی، بیعت نمی‌کند...

والعاقبة للمتقین 

  • حاج‌خانوم

ارزش

ضد ارزش

عاشورا

کربلا

یزید

نظرات (۲)

خیلی ممنون :`) 

 

 

+دعامون کنیدا...

پاسخ:
سلام میخک جان
سلامت باشی گلم

شما هم...

چقد این مسأله این روزا برای من درگیری ذهنی شده ... 

پاسخ:
سلام بانو 
عزاداری ها قبول عزیزدل 
بله، واقعا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">