بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

دعا

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

بسم الله الرحمن الرحیم

تداخل پیدا کرد...

یک دعوت جلسه روضه با کار دیگری... هر چقدر بالا و پایینش کردم، شده بود لایجتمعان، دلم هر دو رو می‌خواست. بهتر است بگویم واقعاً دل نبود، وظیفه بود، عقلم بود، بین هر دو مانده بودم، نمی‌توانستم بگویم احدی الحسنیین. ظاهراً لایجتمعان نبود، اما زمانش یکی شده بود.

سؤال کردم نمی‌شود زمانش تغییر کند! جواب دادند: برنامه حسینیه پر بود... برای ما هم وسط هفته سخت است، اما تنها روز خالی‌ حسینیه بود.

متوسل شدم به امام عصر... گفتم اقاجان، به خیر، هر دو را با هم جمع کنید.

چند روزی خبری نشد، پیام دادم که سخنران پیدا کردید؟

جواب داد: توانستیم برنامه جلسه را تغییر دهیم... شد جمعه عصر...

روز آقایمان... اماممان...

مبهوت ماندم در این استجابت دعا... الحمدلله رب العالمین 

مولای من!

کمکمان کنید جز برای رضایتان قدمی برنداریم.

والعاقبة للمتقین 

  • حاج‌خانوم

استجابت دعا

لایجتمعان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.