بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

حال خوب

۱۴۰۲/۰۵/۱۷

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تا حال خودت، خوب نباشه

تا خودت خوشحال و شاد نباشی 

تا خودت روبه راه نباشی.

نمی‌تونی 

نمیشه 

وامکان نداره بتونی کسی رو تغییر بدی.

 برای خدای متعال، فیلم بازی نکن!

اما 

غم‌هات رو هم تقسیم نکن!

والعاقبة للمتقین 


پ.ن:

۱. دیروز یکی برام نوشت: الهی هرجا هستید امام زمان بهتون دلگرم باشن...

دعای غریبی بود... چقدر فاصله دارم تا این نقطه... خیلیا!

۲. یکسری خواننده ثابت هستن که بعضا رفقای حقیقی محسوب می‌شوند و معمولاً نظر هم نمی‌گذارند. ولی بعضی پیام‌هایشان در چت‌ها، نشان می‌دهد که خواننده همیشگی هستند. دمتان گرم که هستید. همین. ماچ 

۳. دیروز جلسه داشتم، می‌خواستم بنشینم بر سر مقتل خوانی... دیر رسیدم و اول مداح، شروع کرده بود. آخرش که رسیدم، دیدم ای دل غافل، سراغ مقتل رفته.

یاد پست جناب مرآت افتادم درباره ۱۸ مقام زیارت عاشورا... جستجو کردم و پیدا شد و همان را بسط دارم. از اول صحبت داشتم فکر می‌کردم که چگونه قائل این بحث را یاد کنم، آخر بحث به اذان خورد و فراموش شد.

ان‌شاءالله ماه آینده، در همان جلسه یادم باشد و بگویم مطلب حقیر نبود.

این را گفتم که قید کنم مطلب نابی است، از دست ندهیدش.

https://a-ghannadian.blog.ir/1400/05/19/%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-18-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85

  • حاج‌خانوم

زیارت عاشورا

نظرات (۲)

آره واقعا

تا شمع دل خودمون روشن نباشه روشن کردم اطرافمون هم ممکن نیست.

پاسخ:
سلام یاسمن جونم
ان‌شاءالله شمع دل همه‌مون روشن باشه
  • آویزوووووووووووووووون
  • سلام

    ولی من بارها دیدم حال خودت رو به راه نبوده اما به داد من رسیدی! 

    الهی همیشه رو به راه باشی و دلت شاد و این شادی رو به بقیه منتقل کنی

    +امیدوارم منم مصداق شماره ۲باشم و ماچ ات نصیبم بشه:)

     

    پاسخ:
    علیک سلام رفیق
    نظر لطفت بوده...
    اون حال خوب‌شدنت، به حقیر ربطی نداشته، رزق تو بوده.
    بله بله
    یکی از مصداق‌های اتم و اکملش شمایی.🥰
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">