بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

اربعین

۱۴۰۲/۰۵/۲۰

بسم الله الرحمن الرحیم

اینقدر از اربعین حرف می‌زنم و دلم پر می‌کشد...

هنوز سفرم معلوم نیست. خانواده که کاری نکرده‌اند که راهی شویم. کلا دقیقه نود تصمیم می‌گیرند.

آقایمان هم تنهایی نمی‌گذارد بروم. همسفرهای سال قبل هم که پراکنده شده‌اند و البته امیدی هم نیست. سال پیش، کارمان در روز آخر به جدایی کشید. خیلی صبر کردم، تلاش کردم که ستون جمع که نه، همه را جمع کنم، نتوانستم. آخرین راه، جداشدن بود و تمام. البته لطف حضرت ارباب، آنقدر بود که نگذاشت شام اربعین بی‌جا بمانم. دوستی را فرستاد که به اصرار و با پاهای سوخته حقیر، غرهایم را تحمل کند و مرا به جایی امن و راحت برساند.

خانه یک میزبان عراقی که دربست در اختیار زوار بود. جای تمیز و مرتب، رفقای خوب، شرایط بهداشتی، همه هم مثل پروانه دورم می‌چرخیدند و دلخور می‌شدند اگر کارم را خودم انجام می‌دادم.

شکر شکر شکر 

امسال هم دنبال هم‌سفرم. اولین پیشنهاد روی میز آمد... دوست عزیزی، با کاروانی که می‌شناخت. طولانی می‌ماندند و حقیر نمی‌توانم. دهم مرداد جلسه دارم و ۱۸ام، کلاس... ۱۸ام را بشود پیچاند، دهم را نمی‌شود.

 

یا حضرت ارباب، مددی 

والعاقبة للمتقین

 

  • حاج‌خانوم

اربعین

همسفر

کاروان

نظرات (۵)

  • اقای ‌ میم
  • چرا با همسرتون نمیرید؟ 

    پاسخ:
    سلام علیکم
    حتما شرایطش نیست.
  • اقای ‌ میم
  • سلام 

    صدق الله العلی و عظیم:) 

    سلام

    می‌طلبن حضرت ، اون‌طوری که خودشون صلاح می‌دونن براتون خوب‌تره..

    پاسخ:
    علیک سلام عزیز
    ان‌شاءالله
    دل امثال حقیر کم‌طاقت است در صبر...
  • آویزوووووووووووووووون
  • سلام 

    امیدوارم شرایط اش فراهم بشه تا با همسرتون مشرف بشید.

    ما که دلیل نرفتنمون همسره 

    امیدوارم واسه شما برعکس بشه :)

    حالا هر وقت و با هر کی رفتی خیلی خیلی التماس

     

     

     

     

     

    پاسخ:
    علیک سلام عزیزدل
    همین دعا رو در حق شما می‌کنم.🥰
    اگر رفتنی شدم، چشم
  • اقای ‌ میم
  • ولی در کل ان شاء الله همسفر خوبی قسمتتون بشه و برید این سفر رو حالا که انقدر مایلید

    پاسخ:
    ممنون بابت دعای خیرتون
    ان‌شاءالله 
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.