بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

توکل

۱۴۰۲/۰۷/۱۱

بسم الله الرحمن الرحیم

چقدر آدم‌های ظلوما جهولایی هستیم.
هی فکر می‌کنم به آیات امیدبخش قرآن


وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ
جای دیگری می فرماید: أَلَا إِنَّ أَوْلِیَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

جای دیگر «أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ وَ یُخَوِّفُونَکَ بِالَّذِینَ مِنْ دُونِهِ وَ مَنْ یُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ»

وَمَن یَتَوَکَّلۡ عَلَى ٱللَّهِ فَهُوَ حَسۡبُهُ

و فکر می‌کنم چرا هیچ وقت تمام‌قد به خدای متعال، اعتماد نکردم و ترسیدم!

سر خیلی از چیزها

کاری که کردم
از دعوا پدر، مادر، دوست و همسایه، پذیرفته‌شدن امتحان، سر قبولی دانشگاه

ما خانم‌ها را به احساسی بودن می‌شناسند. گاهی برای تخلیه درد و غم است و  گاهی این گریه حجم استرس و ناراحتی را نشان می‌دهد.

اصلاً اینکه هنوز توی دلم غم دارم، یعنی تا بنده‌شدن خیلی راه مانده...
خیلی زیاد

و افتخار رسول گرامی اسلام اول، به عبد بودن است، نه رسول بودن... وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَ رَسُولُه

چقدر فاصله نجومی دارم
چقدر راه

یاد حاج‌قاسم بخیر!
لحظه پیش از شهادت
یک ساعت قبلش که گفته بود دارم به سمت مقتلم می روم.
حتماً

آرام بوده، مشتاق و دلباخته...

أَلَا إِنَّ أَوْلِیَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

والعاقبة للمتقین

  • حاج‌خانوم

امید

توکل

رضایت

غم

گریه

نظرات (۱)

  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
  • به این مرحله رسیدن خیلی کار می‌خواد.

    پاسخ:
    خیلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">