بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

دعاکنیم

۱۴۰۰/۰۴/۴

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دعا کنیم عمیقاً که تزریق واکسن غیرایرانی به سلامتی رهبر خدشه‌ای وارد نکند...😓😢

کوو برکت ایرانی نیست، از چهارمرحله کارآزمایی، فقط دو مرحله را پشت‌سر گذاشته‌بود. دستور استفاده اضطراری، اول باید برای مهمترین فرد جامعه تشکیل شود؟ یک نفر نیست که سوال کند چرا رئیس‌جمهور، پیشمرگ تزریق واکسن نشدند!؟

دولت دوازدهم زهر خودش را در روزهایی پایانی دارد می‌ریزد... واکسن نزنید. اثری اگر داشته‌باشد، فقط ۳ تا ۴ ماه است...

اهداف صهیونیستی پشت قضیه است.😭

به هوش باشید!


بعدانوشت ۱۴۰۰/۵/۴

۶ رای منفی این پست، برایم جالب است. در یک وبلاگ بدون تبلیغ با خواننده محدود، ۶ نفر مخالف‌اند؟

چقدر جریان رسانه‌ای غرب دارد خوب کار می‌کند.

نظرات (۴)

این چه تحلیلیه!!!

 

من خودم هر دو دز کوبرکتم تزریق کردم، و البته چند ده هزار نفر دیگه

 

اتفاقا وقتی ایشون بزنن اعتماد عمومی بیشتری جلب میشه و البنه ستاد اجرایی فرمان امام حکم از رهبری دارن نه رئیس جمهوری

 

الان خیلی از واکسن ها معلوم نیست چند ماه دوام دارن

ازین تحلیلتون متعجب شدم

پاسخ:
سلام علیکم جناب
چندنکته:
۱. کووبرکت، صرفاً دو مرحله کارازمایی بالینی رو پشت سر گذاشته و اجازه مصرف اضطراری گرفته. همین! بعد مصرف اضطراری برای رهبری؟
۲. لطفا سابقه خانم دکتر مینو محرز را بخوانید که این کار زیر نظر ایشان در حالِ انجام است.
۳. واکسن فقط بر اثر تبلیغات رسانه، موضوعیت پیدا کرد! فقط... اعلام رسمی همان سازمان بهداشت جهانی و همین اقایانی است که هی راه به راه واکسن خارجی را خلاف دستور رهبری وارد کردند. مدت اثرگذاری، ان هم نه به طورکامل، حداکثر ۶ ماه است (با اغماض)
  • اقلیما ...
  • سلام... نگران نباشید... نایب امام زمان که ابنقدر بی تدبیر نیست که الکی کاری رو انجام بده... تاحالا بی تدبیری دیدید از ایشون؟ 

     

    این رو خوندم جالب بود، براتون میذارم... 

    🔰 آقا و خانم محترمی که داری می گوئی  #واکسن را به زور دارند به رهبری تحمیل می کنند!
    👈 آیا متوجه لوازم و جوانب حرفت هستی ؟

    🌀 رهبری که اینقدر راحت تئوریزه شود و حرفی را به او تحمیل کنند تا جایی که هم جان خودش و هم جان جامعه را به خطر بیاندازد، چگونه رهبری است ؟؟؟

    🔰 رهبری که حتی نمی تواند جان خودش را حفظ کند، چطور می خواهد از جان و ناموس مردم دفاع کند ؟؟؟

    ✳️ رهبری که در این موضوع که بحث جان مردم است به راحتی تحمیل می پذیرد، از کجا معلوم در موضوعات دیگر تحمیل نپذیرد ؟ کی و کجا دیده اید در زمان حکومت معصومین (ع) آنها وقتی حاکم جامعه بودند یعنی حضرت محمد (ص)  و امیرالمومنین (ع) ، سر موضوع جان مردم سکوت کنند و مصلحت سنجی کنند؟

    💠 از یک طرف می گوئید ایشان نائب امام زمان (عج) است، از طرفی دیگر ایشان را تحمیل پذیر و بی تدبیر که حتی توان دفاع از جان مردم را ندارد معرفی می کنید؟ خسته نشدید از این همه تناقض ؟

    👈 توان دانشمندان این کشور در ساخت موشک را قبول دارید اما توانشان در تولید #واکسن_ایرانی را زیر سوال می برید؟

    🔰 می گوئید واکسن خطرناک است، پس دو حالت بیشتر ندارد، 

    1.یا رهبری این را می داند یا نمی داند ، اگر می داند که وای بر فقیهی که می داند چیزی ضرر دارد و آن را استفاده می کند !!! با این منطق شما اصلا ایشان شایسته مجتهد بودن هم نیست ، چه برسد به ولایت فقیه

    2. اگر نمی داند که وای بر شما ، که خود را آگاه تر و عاقل تر و کارشناس تر از رهبری می دانید!!!

    👌 مصلحت جان مردم و جامعه و رهبری را شما بهتر از رهبری می دانید ؟ نمی خواهم تطبیق کنم ، اما خودتان بروید کتاب دست بگیرید و تاریخ  این انقلاب را بخوانید و ببینید عاقبت آنانی که خودشان را از ولی فقیه عاقل تر می دانستند چه شده ، تا کمی تجربه و درس باشد .
     البته اگر اهل مطالعه هستید!

    👈 هیچ می فهمید وقتی می گوئید دور و  بر رهبر را نفوذی ها گرفته اند ، یعنی چه ؟ اصلا متوجه این حرف هستید ؟ رهبری که در این مساله حرف نفوذی ها را پذیرفته ، چه تضمینی هست که بقیه تصمیماتش هم تحت تاثیر این نفوذی ها نبوده ؟
    شما با این استدلالهایتان یک رهبر فرزانه و حکیم را در حد یک آدم ساده بی استدلال آورده اید پایین!

    حداقل یک دور کتب شهید مطهری و آیت الله مصباح را می خواندید تا با مبانی دینی و حکومت دینی آشنا می شدید ، جایگاه و شأن رهبری را تا این حد پایین آورده اید که خود را آگاه می دانید و ایشان را ناآگاه؟

    👈  ولایت پذیری یعنی گوش دادن به حرف ولی ،  نه اینکه هر جا به نفعم بود گوش کنم و هر جا به ضررم بود بهانه بیاورم و توجیه کنم و امان از توجیه گران که خوش عاقبت نشدند!

    ایکاش این افراد دلواپس همانقدر که خود را نگران جان رهبری می دانند ، نگران اوامر و توصیه های زمین افتاده ایشان به نیروهای انقلابی در زمینه مطالعه و بصیرت افزایی هم بودند و می رفتند توصیه های ایشان در این موارد را عمل می کردند تا این چنین دچار تحلیل غلط که تضعیف کننده جایگاه رهبری است نمی شدند.

    ⬅️ باز هم تکرار می کنم در جامعه اسلامی هیچ مصلحتی بالاتر از جان مردم آن جامعه نیست و هیچ وقت هم دیده نشده هم در حکومت دو معصوم ( پیامبر (ص) و امام علی(ع)) و هم در این انقلاب اسلامی به رهبری ولی فقیه، آنها در بحث جان مردم ، مسامحه و سهل اندیشی و مصلحت سنجی کنند.
    کسیکه سر جان مردم بخواهد سکوت کند ، رهبر نیست !

    👌 ایکاش برخی ها اول بروند یک دور تاریخ اسلام بخوانند ، یک دور شیوه حکومت معصومین را بخوانند ، یک دور مبانی ولایت فقیه را بخوانند ، بعدا درباره رهبری و تدابیر ایشان و اصل مصحلت در اسلام اظهار نظر کنند تا شاهد چنین دوستی های خاله خرسه ای نباشیم!

    ✍️ #احسان_عبادی / مدرس مهدویت و پژوهشگر علوم حدیث و تاریخ

    پاسخ:

     سلام علیکم و رحمة‌الله 😊

    ۱. نگرانم، چون عملکرد دولت تا به امروز نشان‌داده بیش از رهبری، حرفِ‌کدخدا برایشان اهمیت دارد.
    ۲. تدبیر! قطعاً حضرت آقا بی‌تدبیر نیستند، اما ایشان را در کار انجام‌شده، قرار می‌دهند، همین نمونه اخیرش برجام! مگر حضرت آقا را علیرغم تمام مخالفت‌ها، مجبور به پذیرش برجام نکردند؟

    به احترام شما، چند نکته در این متن را جواب می‌دهم:
    الف) مهمترین چیز در حکومت اسلامی، بقای دین است، نه جان...  پس اگر تحلیل ایشان درست بود، هیچ‌جهادی نباید اتفاق می‌افتاد، چون به خطرانداختن جان رهبر و مردم جامعه است. پس العیاذبالله امامِ‌سوم خلاف مصلحت‌جامعه عمل کردند که خود و یارانشان را به کشتن می‌دهند.
    ب) معصومین برای حفظ دین، مصلحت‌سنجی نمی‌کنند، سکوت امامِ اول از همین‌باب بود.
    ج) شرایط تصمیم باید برای رهبرجامعه فراهم‌شود تا ایشان اقدام کنند. شما قضیه فتنه ۸۸ را خاطرتان هست؟ حضرت اقا از ۲۶ خرداد تا ۹ دی، هیچ‌حرف و موضع‌گیری‌ای درباره فتنه نکردند. هیچ... درحالیکه که مسئولین کردند. این قدم‌گذاشتن در مسیر صحیح است... تا شرایط تصمیم برای رهبری فراهم نباشد، تصمیم نمی‌گیرند.
    د) حضرت اقا یک کلمه در تایید واکسن، ضرورت واکسن و امر به تزریق واکسن نفرمودند.
    ه)مکرر درباره همین کرونا، صحبت حضرت اقا زمین ماند... اولی‌اش تشکیل ستاد ملی کرونا بود که حکمش به نام سرلشگر باقری بود. اما رئیس‌جمهور، پیش‌دستی کردند. ایشان تاکید کردند واکسن خارجی وارد نشود، اما شد! چرا؟ درباره مناسک مذهبی تاکید کردند که سراغ متخصص بروید، اما مسئولین وزارت بهداشت، وقعی ننهادند. و قس علی‌هذا
    و) باز تاکید می‌کنم مهمترین و اولین مصلحت‌حفظ دین است، حتی بالاتر از جان رهبر جامعه. برای همان چیزی که امام‌سوم فدا شدند. اگر ملاک حفظ جان بود، پس قاعدتا امام و یارانش باید تسلیم میشدند، نه اینکه شهید می‌شدند.
    ز) نویسنده گفته اگر واکسن ضرر دارد یا حضرت اقا می‌داند یا نمی‌داند
    اگر می‌داند و مصرف می‌کند، وای بر فقهی که خوانده‌اند... با این استدلال که ایشان همه امامان معصومی را که زهر خوردند را زیر سوال بردند... می‌دانستند و خوردند. مغلطه متن همین‌جاست.
    ح) کسی توانایی دانشمندان ایرانی را زیرسوال نبرد. به شرطی که ایرانی باشد، اما شواهد و ظواهر امر، خلاف  آن را نشان می‌دهد.
    ط)متاسفم برای جناب اقای عبادی، که شاید هزاران کتاب خوانده‌باسند، اما فقط خوانده‌اند. بدون آنکه بینش سیاسی داشته باشند
    والعاقبة للمتقین

    و علیکم السلام 

    یه سوال دارم، شما برای مقابله با این همه گیری و مبارزه با بیماری و راه علاج ش مسیر دیگه ای رو میشناسین؟(عنایت دارید که پیشگیری یه بحثه درمان یه بحث دیگه)که نه از مسیر خانم محرز رد شده باشه نه وزارت بهداشت و نه رسانه ای شده باشه و ...

     

    همه کشورهای دنیا دارن واکسن میزنن، همه اونها در معرض ترور بیولوژیکن؟؟؟

    راجع به رمدسیویر و اکسیژن تراپی و فابیپیراویر چی؟؟ اونها هم درمان های رسانه ای هستن؟؟؟

     

    من اگر سن و سابقه تحصیلی و کاریتون رو نمیدونستم فکر میکردم این حرفهای یک نوجوان هیجان زده است که یه مطلب رو تو تلگرامی جایی خونده و تحت تاثیر بازنشر کردن ولی از شما بعیده با این سطح معلومات و تجربه همچین تحلیلی ارائه بدین.( تو بحث قبلی که مدعی شدین نیت و مقصود بنده رو خوندین و به جای پاسخ دادن با زدن اتهامات کلی فقط از بحث خارج شدین (البته فرار کردین) گذاشتم پای تعصب جنسیتی تون و ادامه ندادم ولی این موضوع بر اساس چه تعصبی ثبت شده؟؟)

     

    من اینطور متوجه شدم امام دوم میدانست دارن زهر میخورن و خوردن؟؟ درست فهمیدم؟؟

     

     

    پاسخ:
    سلام
    ۱. قطعا استفاده از طب ایرانی اسلامی، تنها راه است، همان‌کاری که چینی‌ها کردند که با تکیه به طب سنتی‌شان کرونا را جمع کردند.

    ۲. چین با واکسیناسیون، قضیه را تمام نکرد.

    ۳. همان کشورهای دنیا که شروع به واکسیناسیون کردند، دارد امار کشتار واکسن‌زده‌هاشون، بیشتر از واکسن‌نزده‌ها می‌شود.

    ۴. بیل گیتس، گفته با واکسیناسیون دنبال حذف ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت جهانیم! شما اسمش را هر چه می‌خواهید بگذارید! من می‌گویم جنایت علیه بشریت!

    ۵. اتفاقا از شما با اون تفکراتتان بعید نیست حمایت از واکسیناسیون سراسری!

    ۶. امثال تفکرات جنابعالی رو تو بحث زنان زیاد خوانده‌ام. ارزش جواب‌دادن ندارد. کسی که آیه 《و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها》 را در ازدواج نخوانده، و حتی بار کلمات قران را هم نمی‌فهمد و از کل ایات ازدواج، فقط ایات مالی را می‌بیند و ازدواج را دارای ثمن و مثمن می‌داند، بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت.
    کسی که فرق ولایت و حضانت را نمی‌داند، چرا باید با او بحث کنم؟ هر وقت تصمیم گرفتید دید انسانی به زن داشته باشید، حرف بزنید!

    ۷. چطور حاج قاسم عزیزما و بسیاری از شهدا و حتی ادم‌های عادی‌تر از مکان و زمان شهادت یا مرگشان اطلاع دارند، اما العیاذبالله امام ندارد؟ یکبار امامت را مطالعه کنید تا باور کنید تک‌تک ائمه معصومین، زمان، مکان و چگونگی شهادتشان را با جزئیات می‌دانستند، اما امام در بسیاری از موارد، باید طبق ظاهر عمل کنند.

    سلام

    متعجب و شگفتزده و متاسف شدم از این پست!!!

    لطفا بدون تحقیق مطالب بی پایه و اساس را انتشار ندید و از عواقب قضاوت های بی پایه بترسید

    اگر کمی تحقیق کنید میبینید که تمامی تاکید میکنم تمامی واکسن های دنیا در مرحله کارآزمایی بالینی دوم مجوز اضطراری گرفتند و باید خدمتتون عرص کنم که برای واکسن برکت مرحله سوم بالینی درحال انجام است بنده هم خودم در بالینی شرکت کردم اتفاقا دولت نامحترمِ نامبارک سد راه انجام به موقع و راحتِ کارآزمایی بالینی برکت شدند و مدام سنگ اندازی کردند ( بنا بر منبع موثق)

    اتفاقا این کار رهبر تودهنی بزرگی به خود این دولت بود و دلگرمی برای مردم و جلب اعتماد مردم

    تحسین میکنم کار ایشون رو و متاسفم که فکر میکنید رهبری از خودشان اختیاری ندارند

    چقدر بد که چون شمایی مثلا دلسوزید برای نظام آن کسی که نظام را قبول ندارد راهش مشخص است اقلا ولی شما دوستی تان.... چی بگم؟!

    موفق باشید

    پاسخ:
    علیکم السلام
    ۱. برای همین دارد این همه کشته می‌دهد؟ شما فیلمش را دیدید که بیل گیتس گفت با واکسیناسیون می‌خواهیم ده تا پانزده‌درصد از جمعیت دنیا را کم کنیم؟ یا آن هم خیالات است؟
    ۲. شما هر کاری که دوست داشته‌باشید می‌توانید بکنید، اما کاش قبل از آنکه جانتان را بگذارید سر این کار، سوابق خانم مینومحرز را مطالعه می‌کردید. کسی که احتمال بهاییتش می‌رود و دقیقاً ۶ ماه قبل از شروع کرونا، شرکت واردات واکسن ثبت‌کرد! از کجا می‌دانست؟
    ۳. من اصلا فکر نمی‌کنم رهبری از خودشان اختیار ندارند، اما می‌دانم رهبر جامعه اسلامی، بر اساس شرایط به‌وجودآمده تصمیم می‌گیرد. همان کاری که امام دوم کردند و مجبور به پذیرش صلح شدند.
    ۴. نمی‌دانم چرا هنوز اسناد ایرانی بودن این واکسن! علیرغم تصریح رهبری منتشر نشده است!.
    ۵. بعد این واکسن به قول شما ایرانی! چرا باید طبق چارچوب و ضوابط سازمان بهداشت جهانی که یک سازمان کاملا صهیونیستی است، ساخته شود؟

    بعدا تاریخ، اسناد جنایت واکسیناسیون رو مشخص می‌کند!

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.