بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

موشک‌ها

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

بسم الله الرحمن الرحیم

بین تمام برنامه‌های تحلیلی که پخش شد، دیشب برنامه «جریان» را با حضور دکتر خوش‌چشم می‌دیدم. مردی به شدت باسواد، فهمیده، دقیق با تحلیل درست...

گزارش می‌داد موشک‌های ما در انبار مانده بود و هزینه از بین بردنشان، زیاد بود تا انبارها برای موشک‌های جدید، فراهم شود. حالا الحمدلله رب العالمین شرایط حمله به اسرائیل فراهم‌شد و همان‌ها را فرستادیم رفت اسرائیل... (یعنی از موشک‌های جدید استفاده نکردیم. هنوز نسل‌های متعدد و جدید از فناوری مانده است.)

موشک‌هایی که بعضاً یک یا دو دهه پیش ساخته شده بود و ما الان فناوری‌های بالاتری داریم...

یعنی اولین عملیات مستقیم جمهوری اسلامی ایران به خاک اسرائیل، با موشک‌هایی انجام شد که خود حاج حسن تهرانی مقدم ساخته بود... همان کسی که آرزو دارد اسرائیل را از بین ببرد!

از فناوری موشک‌های بذری حرف زد که انحصاراً در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و هنوز هیچ کشوری به چنین فناوری دقیقی نرسیده است، حتی امریکا! تازه گفت این فناوری سه سال پیش است...

آن‌هایی که ادعا می‌کنند 99% موشک‌ها به هدف نخورده و اتفاقی نیفتاده...

1. قطعا! ادعا نداشتیم که کلیه موشک‌هایمان به هدف خواهد خورد. به هر حال آن‌ها هم سیستم پدافند دارند و ننشستند که ما مستقیم برویم و بزنیم. اصلاً تعداد زیادی موشک ارسال شد تا رادارها پر شود و تعداد محدود به هدف بخورد.

2. اینکه آن‌ها حاضر نیستند خبرها را پخش کنند، فیلم و عکس بفرستند، شفاف‌سازی کنند، یعنی اتفاقی افتاده، آن هم در عمق منطقه استراتژیک آن‌ها و مهمترین پایگاهشان...

3. این هم صدای سخنگوی ارتش اسقاطیل که خودش اذعان به آسیب می‌کند...

 دنیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل در جمع خبرنگاران:
 
 🔻 ما باید روی حمله ایران تمرکز کنیم تا بفهمیم، هدف ایران ضربه‌زدن به مراکز مهم نظامی کشور بود. تعدادی از مراکز نظامی از جمله پایگاه هوایی نوتم آسیب‌های زیادی دیده است با این حال، اکنون زمان آن نیست که درباره میزان خسارت و مسائل مربوط به آن صحبت کنیم.

🔻 ما در حال حاضر بر روی بررسی این موضوع تمرکز می‌کنیم که چگونه حملات ایران توانستند از #سیستم‌های_دفاعی_اسرائیل و کشورهای هم‌پیمان عبور کنند. ذکر این نکته ضروری است که این حمله در مقیاس #بسیار_گسترده انجام شد و یکی از دلایلی که باعث شد این حمله به #سامانه‌های_پدافندی نفوذ کند همین است.

🔻 همچنین ممکن است عوامل دیگری مانند #حملات_سایبری به سیستم‌های دفاعی نیز وجود داشته باشد. به طور کلی ارزیابی وضعیت فعلی مهم‌ترین وظیفه ماست.

4. بخش کوچکی از آنچه از شبکه خارجی درباره حمله جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل پخش شد! حرف رسانه‌های ما را باور نمی‌کنید، حرف آن‌ها را چطور؟

 

ایران اینترنشنال است... نه صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران

 5. متن مکتوب...

فتوشاپ نیستا... سایت کاخ سفید هست:

اعتراف جو بایدن، رئیس جمهور #آمریکا مبنی بر #بی‌سابقه_بودن_حملات_هوایی_ایران علیه اهداف نظامی اسرائیل منتشر شده در سایت رسمی کاخ سفید

6. اعتراف بعدی:


🔸 اسکات ریتر، بازرس سابق سازمان ملل در بخش سلاح‌های کشتار جمعی نوشت:

چشم در برابر چشم
ایران باحداقل هفت #موشک_مافوق_صوت جدید خود به پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد
نواتیم خانه جنگنده‌های اف۳۵ است که به کنسولگری ایران حمله کردند. #حتی_یک_موشک ایرانی رهگیری نشد.

والعاقبة للمتقین


پ.ن:

1. اینها نه حرف‌های من است، نه رسانه‌های طرفدار نظام... همه صدایشان درآمده. بعد بعضی‌ها باور می‌کنند که هیچ اتفاقی نیفتاده؟!

اگر هم نمی‌خواهید ببینید، بشنوید میل خودتان!

2. بودجه نظامی با بودجه اقتصادی کلا جداست. سقف بودجه نظام ما هم اتفاقاً از امثال کشورهای مهم نظامی دنیا پایین‌تر است. ما با 16 میلیارد دلار بر 7 هزار میلیارد دلار پیروز شدیم. این فیلم را هم ببینید، خوب است:

نظرات (۲)

  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
  • دقیقا، دقیقا

    شب قدری بود برای خودش، تا پنج صبح بیدار بودم.

    هدف ما زدن پایگاه بود که زدیم، این یعنی جایی رو که بخواهیم  می‌زنیم، پایگاهی رو که زدیم بیست کیلومتری دیمونا بود.

    خود رژیم کودک کش می‌دونه که تمومه و بازدارندگیش پایان یافته.

    چقدر خوشحالم

    چقدر خوشحالم

    چقدر خوشحالم

    پاسخ:
    الحمدلله رب العالمین
  • نسیم صداقت
  • عالی بود خدا خیرتون بدهد

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    سلامت باشید
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.