بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

آنچه گذشت...

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

بسم الله الرحمن الرحیم

دلم می‌خواست گزارش تشییع بنویسم. از بُغضی که در انتهای «انا لانعلم منه الا خیرا» ی دوم آمد و حضرت آقا پخش نشد... امام خامنه‌ای مثل کوه پشت ملت ایران ایستادند تا مردم فرو نریزند. اما حرفشان با خانواده شهید رئیسی، دلم را سوزاند. فرمودند: «ما که هر چه فکر می‌کنیم، بنده هم برای خودم، هم برای کشور و هم به خصوص برای خانواده، احساس می‌کنم هیچ جبرانی نداره. خسارت سنگینی است، داغ بزرگی است.»

مقاله و طرحم را تمام کنم.

ویرایش اخر سفرنامه حج را به انتها برسانم. شاید به صورت شخصی چاپش کردم تا اگر خواستم به کسی بدهم و بخواند، اذیت نشود.

به کسی که سه ماه پیش زنگ زد و جوابش را ندادم، زنگ بزنم.

اما این روزها خیلی سریع دارد از توی دستم لیز می‌خورد.

*

این روزها سنگین، سخت می‌گذرد.

نمی‌خواهم لباس مشکی تنم را دربیاورم. بماند تا چهلم حاج آقا...

بعدش هم این وسط اگر اتفاقی نیفتد، ده روزی وقت هست تا دوباره دوماه مشکی بپوشم.

فاجعه رفح، فاجعه بود... هست. کاش نابودی اسرائیل را به دنبال داشته باشد.

انتخابات

تا حالا که اسامی مطرح شده، فقط آقای دکتر سعید جلیلی را شایسته این منصب می‌دانم و لاغیر.

دیروز جوانی از فامیل بعد از چندسال دست و پنجه نرم‌کردن با سرطان، در آغوش خدای متعال آرام گرفت... دل دیدن صاحب عزا را ندارم. مادر، مادربزرگش، خاله‌اش... سخت است و سنگین! مصیبت مثل آوار روی سر آدم خراب می‌شود.

شرمنده پستم هم مثل خودم درهم ریخته است.

والعاقبة للمتقین

رحم الله من قرأ فاتحة مع الصلوات

  • حاج‌خانوم

شهید رئیسی

نظرات (۱)

سلام رفیق 

چقدر بعد از این ماجراها منتظر بودم چیزی بگی، نگران بودم از سکوتت .. 

و به این فکر می‌کردم مادرتون هم نیست ، آدم وقتی غمی داره جای خالی مادرشو بیشتر حس میکنه ، خدا حفظشون کنه ان شاء الله

 

خدا به دلت آرامش بده ...

پاسخ:
علیک سلام گلم
کلا کمتر میام اینجا...
خوبم.

نه والاع! ان‌شاءالله خدای متعال مادرمون رو برامون حفظ کنه. ولی بیشتر از اینکه جای خالی مادر رو اینجا حس کنم، مادر جای خالیم رو کنار خودشون حس می‌کنند.
ممنون برای دعات.
ماچ بهت
فسقلی رو هم ببوس

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.