بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

با خدا باش!

۱۴۰۳/۰۵/۱۸

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستم برام نوشت: کلا امروز روزته، از خدا گنده گنده بخواه همه شو میده ایشالله

  • الحمدلله رب العالمین، بلیط اربعین رو توانستم بگیرم. واقعاً راهکار دیگری جز علاف کردن مردم، برای قطع دست دلالان بلیط اربعین نیست؟ بعد 3 روز توانستیم بلیط بگیریم!
  • کلا با ورزش بانوان، در حد قهرمانی در خیلی از رشته‌ها مشکل جدی دارم. اولینش حجاب است! متاسفانه ورزشکارهایی هم که می‌توانند حجاب داشته باشند، پسرفت کردند... انگار بیرون گذاشتن مو، جزو فرم مسابقات است و  ناراحتم می‌کند. ولی منتظر بازی اول نماینده بانوان ایران در وزن -57 کیلوگرم بودم و عمیقاً دعا کردم که ببرم.
    آزار کمیته فنی مسابقات بود که هم المپیک 2020 توکیو و هم 2024 پاریس، مسابقه اول نماینده ایران را روبروی شخصی ایرانی‌الاصل گذاشتند.

یادش بخیر المپیک 2016 ریو! چقدر ذوق کردیم بابت تاریخ‌سازیش! اولین مدال بانوان ایران در المپیک بعد انقلاب... انصافاً هم تحویلش گرفتند. در حد مدال طلا! اما او پشت کرد، باغ سبزی که نشانش دادند، باغ که نبود هیچ... مدت‌ها اذیت شد تا بالاخره نه تابعیت کشور درجه یک اروپایی، بلکه تابعیت بلغارستان را توانست بگیرد.

امسال دیگر از ایران بریده بود، هم دیگر ناهید کیانی، جایی نگفت او دوست من است و رابطه رفاقتشان اگر هم برقرار بود، لااقل دیگر در رسانه بازتاب نداشت...

فقط در ده ثانیه، توانست نتیجه را مساوی کند. خدایا چقدر این ده ثانیه‌ها را توی زندگی از دست دادیم! ده ثانیه طلایی!برایم در حد فینال المپیک، این بُرد باارزش بود.

  • امروز دو هدیه هم گرفتم. :)
  • و سوم صفر الخیر، روزی است که مادربزرگم را از دست دادم... 5 سال گذشت و باور نمی‌کنم.

پ.ن:

1- شیرین و تلخ دنیا با هم است.

2- ان‌شاءالله این اربعین برایمان آخرین اربعین بدون امام باشد.

3- اگر هنوز دنبال بلیط هوایی هستید، لطفاً نذر کنید... جواب می‌دهد.

والعاقبة للمتقین

نظرات (۲)

اصولا به فلسفه المپیک که نگاه میکنم میبینم اصلا دوستش ندارم. و نمیتونم بهش اهمیت بدم. با اون افتتاحیه که دیگه بدتر. 

ولی خب خوب شد برد 

:)

پاسخ:
سلام
فلسفه المپیک مزخرفه، کلا ورزش قهرمانی یعنی لطمه زدن به بدن و خوب نیست، مگر مثل جهاد نگاه کنی...
برای خانم‌ها هم کلا توصیه نمی‌کنم جزیکی دو تا محدود...

ولی بردش خیلی چسبید

سلام و عرض ادب 

روح مادربزرگتون شاد انشالله 

التماس بسیار زیاد در بین الحرمین 

من هنوز بلیط گیرم نیامده 😭😭😭

پاسخ:
علیک سلام عزیز دل
خدای متعال رفتگانتون رو بیامرزه...

ان‌شاءالله برسیم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.