بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

گذران گذشته

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

بسم الله الرحمن الرحیم

1- اوضاع لبنان، قلب آدم را فشرده می‌کند. کاش زودتر ایران حمله کند و ریشه اسرائیل، کنده شود و تمااااااااااااااااااااااااااااااام.

2- دیگر نمی‌توانم بگویم رئیس چمهور محترم! ترجیح هم می‌دهم این متن هم به نامش آلوده نشود. یاد عمروعاص می‌افتم که قرآن را روی نیزه زد... دست دوستی به آمریکا می‌دهد و ادعای مفسر بودن قرآنی را دارد که خدای متعال بارها از دوستی با یهود و نصاری پرهیز داده1 و صاف صاف نگاه می‌کند که  با آمریکا برادریم! تازه نه دوست! آخر عقل کل! ما خوش‌حال نمی‌شویم رئیس‌جمهورمان را سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ضایع کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3- لطفاً وقت کنید و زنگ بزنید 162. اعتراض کنید به ممنوع‌الکاری آقای سید حسین حسینی، مجری توانمند برنامه «به افق فلسطین» که جواب مزخرفات مجری باکو را داده و  آن وقت تعلیق شده! آخر جواب یک مجری را باید مجری بدهد دیگر! نه سخنگوی وزارت امور خارجه که...

4- جای خانم الناز دارابیان در دیدار رهبری خالی... توان‌یاب پرتلاش و با اراده که فقط با یک دست 4 انگشتی می‌جنگد و با چادر روی سکو می‌رود. در بازی‌های قبلی، به ناحق، کلاس این ورزشکار را تغییر دادند و فرستادنش با آدم‌هایی که دو دست سالم دارند، بجنگد! برای همین سهمیه قبلی را که در کلاس سابقش گرفته بود را از دست داد... خانم دارابیان، برایمان افتخارید.

5- فکر کردم بالاخره بعد 9 ماه تمام شد. اما نشد... کلا رفت روی هوا... خواستند قراردادی را امضا کنم که پررنگ توش نوشته بود که یک هفته دیگر باید کار را تحویل دهم.

وقتی سؤال کردم، گفتند این برای کارهای در دست اقدام نیست، با شما تا یکسال کار نداریم. و وقتی اعتراض کردم، گفتم پس هیچ! شما مناسبات نشر را بلد نیستید! پای معرفتان هم گیر است! نمی‌دانم از کی دروغ تعهد دادن، شد جزو مناسبات و روال، و ایستادن پای قضیه برای دروغ ننوشتن! شد سختگیری و نابلدی! یک بار این اشتباه را کردم، محال است دوباره بکنم.

6- پاییز را آنقدر دوست ندارم که بگویم عاشقشم... اما این بند از ماث، تقدیم پاییز دوستان :): جاودان بر اسب یال افشان زردش میچمد در آن؛ پادشاه فصل‌ها ، پائیز

7- شاید دوباره تا مدتی محو بشوم در افق...


پ.ن:

1- یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ* ای کسانی که ایمان آورده‌اید! یهود و نصاری را ولّی (و دوست و تکیه‌گاه خود) انتخاب نکنید! آنها اولیای یکدیگرند؛ و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آنها هستند؛ خداوند، جمعیّت ستمکار را هدایت نمی‌کند(سوره مبارک مائده، آیه 51) این فقط یکی از آن آیات است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.