بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

طلبیدن

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

بسم‌الله الرحمن الرحیم

زندگیم هر سال یک بار، در اربعین نو می‌شد.

از یک سالی، رزق هر ساله‌ام شد.

نه فقط از باب دلم، از باب وظیفه می‌رفتم و برایم مایه حیات بود، امید به زندگی

همه زندگی‌ام در اربعین تعریف می‌شد، اولین تقدیر کشوری‌، برای سوگواره اربعین بود، اولین رتبه کشوری‌ام، سفرنامه اربعین بود. اولین‌ قرارداد طرح پژوهشی و بعدش اولین کتاب، درباره اربعین بود.

*

یک سال فضا به سمت نرفتن بود. دل توی دلم نبود... داشتم روانی می‌شدم. هر کس می‌گفت مهم اینه که دلت اونجا باشه، می‌گفتم یا می‌روم یا می‌روم، حالت دومی ندارد.
این مداحی را عزیزی برایم فرستاد... گذاشتمش زنگ گوشی‌ام.

...

آنقدر گریه کردم، زجه کردم، التماس کردم تا ده روز قبل از اربعین، برنامه‌ام جور شد.

*

آقا جان

اینقدر گناه کرده‌ایم که دیگر صدایمان نمی‌رسد؟

دیگر نمی‌خواهید مرا ببینید؟


دیگر به درد سیاهی لشگر امام عصر هم نمی‌خورم؟

مولاجان

ارباب

نوکر خوبی نبودم
سرباز نامنظمی بودم
ولی شما بزرگید، موالی هستید.

نگذارید...:sob::sob::sob:

حال امسالم این است.


  • حاج‌خانوم

Arbaeen

Karballa

اربعین

کربلا

نظرات (۱)

راه‌ها بسته است و بسته است و بسته است...

 

پاسخ:
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.