بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

بسم الله الرحمن الرحیم

پست قبلی،بر اساس امار ارائه شده، سؤال کردم آیا درست است فقط به‌خاطر 0/3 درصد مرگ و میر ناشی از کرونا، 83 میلیون جمعیت را واکسینه کرد، وقتی هنوز همه واکسن‌های موجود، صرفاً جواز تزریق اضطراری را گرفته و به تعبیر دکتر حریرچی، ساختن یک واکسن، حداقل 7 سال طول می‌کشد.

  

دوستان، سؤال کردند پس باید چه کار کرد؟!

اجباری کردن دستورات پزشکی در کشور ما، سابقه دارد.

اولی آن بحث کنترل جمعیت بود. اتفاقی که ما را به عنوان الگویی در سطح جهان مطرح کرد و اگر الان بخواهند مدل‌های کاهش جمعیت را نام ببرند، یکی از مدل‌ها، مدل ایران است. مافیا و دستورات خارج از عرفش بماند که بدون رضایت مادر، اقداماتی انجام شد و تبلیفاتش، سر به فلک گذاشت. آنقدر که رهبر عزیزمان، از باب آن عذرخواهی کردند و الان کشور را به شدت با بحران جمعیت مواجه کرده‌است.

دومی متأسفانه، مافیای قدرقدرتی پشت سرش ایستاده است و هنوز اجباری‌شدنش، لغو نشده‌است و آن بحث غربالگری است...

داستان از کجا شروع شد:

اگر حوصله دارید این گزارش  را ببینید، ادامه مطلب، تقریباً توضیحات همین گزارش است.

  

1- سالیانه در میان ولادت‌هایی که اتفاق می‌افتاد، 1000 مورد ابتلا به سندروم داون گزارش می‌شد که برای دولت هزینه‌بر بود. کودکانی که شاید قد می‌کشیدند و بزرگ می‌شدند، اما رشد عقلی نداشته و در همان سنین کودکی متوقف می‌شد. حالا بماند که در ژاپن برای این افراد مشاغل خاصی در نظر گرفته و از نیروی کارشان استفاده می‌کنند و آنان هم مثل مردم عادی زندگی می‌کنند. یکی از مهمترین حُسن‌هایشان هم این است که چون دروغ نمی‌گویند یا بهتر بگویم دروغ نمی‌توانند بگویند، قابل اطمینان هستند و به شدت منضبط هستند.

  

2- میانگین غربالگیری در کل دنیا، شامل 30% مادران باردار می‌شود که شامل مواردی است که مادر سابقه به دنیا اوردن کودکان سندرومی دارد یا در سن بالای 40 سال بچه‌دار می‌شود. اما این شمول در کشور ما، تقریباً 94% مادران را در برمی‌گیرد.

  

3- خطای ان در سطح جهانی، 4% است که در کشور ما 12/5% درصد است.

   

4- دستکاری اماری و فوق‌تخمین فاکتورها بماند.

  

5- الان با وجود همه آزمایش‌ها، 300 کودک مبتلا به سندروم داون متولد می‌شوند.

  

6- نتایج آزمایش غربالگری، نشان می‌دهد که از بین 125 هزار جنینی که برچسب سندرومی به آنان زده می‌شود، دو هزار جنین به‌خاطر خطای پزشکی (از جمله آزمایش‌های تکمیلی، نمونه‌گیری از مایع آمینیوسنتز است که متأسفانه در برخی موارد کیسه آب، ترمیم نشده و جنین فوت می‌کند.) و 20 هزار جنین به علت فقر خانواده در پرداخت  هزینه آزمایش‌های تکمیلی، سقط جنایی می‌شوند.

   

7- به‌خاطر جلوگیری از تولد 700 کودک مبتلا به سندروم داون، 22 هزار کودک، سقط می‌شوند.

  

8- ناگفته نماند گردش مالی غربالگری در ایران، 500 میلیارد تومان در سال است.

این فیلم کوتاه را هم از دکتر اکبری ببینید...

خطای پزشکی در دنیا جریان دارد... آیا اجباری‌کردن دستورالعمل پزشکی، صحیح است؟

نظرات (۴)

خب به نظرتون الان باید چیکار کرد؟؟

 

اینکه رهبران جامعه واکسن زدن و تقریبا همه از ضرورت واکسن زدن حرف میزدنن و سختی بسیار بیماری رو همه ما درک کردیم و ... 

 

چه راه حلی پیشنهاد میفرمائید؟

لطفا ما رو ارشاد کنین

پاسخ:
سلام علیکم
با احترام
1- جامعه یه رهبر بیشتر نداره... بهتره به جای رهبران، لفظ مسئولین رو استعمال کنیم.
2- همه از ضرورت واکسن‌زدن، حرف نمی‌زنن... کدام ضرورت! ضرورت مبتنی بر چه؟! چرا خب؟ دوتا پست دیگر هم درباره کرونا نوشتم...

3- آخه به‌خاطر از دست دادن 0/3 جمعیت  در 19 ماه، باید برای 83 میلیون نفر راهکار پیشگیری داد؟
4- میشه بپرسم راهکار شما برای کاهش تصادفات چیست؟ چیزی جز پیشگیری است؟

برای کرونا هم همینه: پیشگیری و تقویت سیستم ایمنی بدن. همین! واقعاً چیز دیگه‌ای لازمه؟!
آهان
تلویزیونتون رو هم خاموش کنیم و زندگی کنیم. کروناهراسی، زندگی همه را فلج کرده. :/

  • کاکتوسِ خسته
  • این پست خیلی غم‌انگیز بود .‌.

    انقدر از این دست اخبار شنیدم که دیگه نمی‌دونم به چی باید اعتماد کرد ..

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه...

    سلام

     

    حالا اگر به فرض با واکسن زدن احتمال مردن یکی کمتر بشه، این چه اشکالی داره؟

     

    فرض کنیم ار یکی از اعضای خانواده من یا شما با زدن واکسن ممکن بود بیماری ضعیف تری بگیرن، و منجر به فوت نشه، به نظرتون نمیارزید که همه واکسن بزنن؟؟

     

     یعنی به نطر شما اون سه دهم درصد مرگ و میر ارزشی ندارن که براشون تو کل جامعه هزینه بشه؟؟ 

     

    یعنی واقعا فکر میکنین با تقویت سیستم ایمنی بدن میشه با این بیماری مقابله کرد؟؟؟

    یعنی نبودن آدم هایی که سیستم ایمنی شون بالا بوده و بر اثر کرونا فوت شدن؟ و واقعا به بنظرتون با بالا بردن سیستم ایمنی میشه با این بیماری چند وجهه مقابله کرد؟؟ (نمیدونم تا به حال تو آی سیو یک یاز بیمارستان ها رفتین ببنین چه زجری میکشن یا حتی بیمارهایی که تو خونه بستری شدن؟؟)

     

     

     

     

    پاسخ:
    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    علیکم السلام
    - اگه با زدن واکسن، یه نفر بیشتر بمیره چی؟ متاسفانه خدمتتون عرض کردم کانالی در ایتا با ادرس @vaccine_deaths داره به صورت خودجوش از توئیتر و اینستا اخبار فوت رو جمع می‌کنه، امارش به بالای ۵۰۰ گزارش رسیده... (البته در ایتا از شماره ۳۰۰ گذاشته‌شده، ظاهرا توی اپلیکشن دیگری هم هستن!)
      
    اگر واکسن باعث بشه، دوسه سال دیگه یه بیماری ناشناخته رایج بشه چی؟
       
    اگر واکسن باعث جهش‌های جدید ویروس بشه چی؟
      
    وقتی واکسن، مجوز تزریق اضطراری داره، چرا واکسن رو بزنیم که ببینیم بعدا چه عوارضی داره!
      
    چرا آمار دقیق عوارص واکسن رو نمی‌دن، فقط یه امار از زیر دستشون در رفت که تکدیب نشد اتفاقا، اینکه ۱۰% واکسینه‌شده‌ها در ایران، فوت کردن. عده‌ای بعد دوز اول و گروهی بعد دوز دوم...
      
    الان اعلام کردن اونایی که دوز اول رو اسپوتنیک زدن، دوز دوم رو به علت کمبود این واکسن، استرازینکا بزنن! بعد خبر دراومد این دوتا شرکت، یه کار ازمایشی شروع کردند که واکسن تلفیقی‌شون چه اثری داره و از جمله داوطلبین طرح، ایران بوده.

    جناب
    یک سوال دارم از خدمتتون
    چرا به خاطر تصادف سالیانه بالای ۳۵۰ هزار نفر در حوادث جاده‌ای و مرگ سالیانه حدود ۲۰ هزار نفر، کل وسایل ماشینی جمع نمیشه!
    مگه جان ادم‌ها ارزش نداره، یه نفر کمتر دچار مرگ یا نقص عضو بشه... نمی‌ارزه واقعا!

    الان اسرائیل به عنوان تنها کشوری که داره دوز چهارم هم می‌زنه، اقرار کردن شدن موش ازمایشگاهی و نه تنها امار کروناشون پایین نیومده، بلکه مرگ و میرشون بیشتر شده....

    می‌دونید الان توی انگلیسی، بیشتر فوتی‌ها از میان واکسینه‌شده‌ها هستن؟

    راستش من میترسم ادامه بدم چون بارها دیدم تحمل نقد رو نداشتین و با تندترین وجه پاسخ دادین ولی فقط یک سوال میپرسم و ختم ماجرا، دوست داشتین به جای طرح سوال جواب بدین  بله یا خیر، ممنون میشم

    اون اینکه شما گفتین پیشگیری و تقویت ایمنی، قطعا حرف درستیه ولی اگر این وسط من نوعی به هر ترتیبی بر اساس نظر شما واکسن نزدم و کرونا گرفتم و فوت کردم شما مسئولیت شرعی و قانونی این تبلیغ و ترویج و اثر اون رو بر عهده میگیرین؟؟؟

    ( باتوجه به اینکه شما پزشک نیستین و سررشته ای از علوم پزشکی ندارید اینو عرض کردم) 

     

    و یک سوال دیگه داشتم که بماند وقتی دیگر

    پاسخ:
    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    چند نکته در کمال ارامش:
    ۱- به نظرتان درست است که شما هر حرفی که دوست دارید بزنید، هر گونه که می‌خواهید صحبت می‌فرمایید، بعد به بقیه که می‌رسید، فقط باید در چارچوب شما، باید حرف بزنند؟ این رویه صحیح است؟
    جسارتا و با کمال احترام، اگر کسی قرار است در اینجا قاعده‌ای تعیین کند، شما اجازه دارید؟ در فضای حقیقی هم نمی‌توان وارد هر مکانی، ولو عمومی شد و گفت هر جور که دلم می‌خواهد، رفتار می‌کنم، حتی اگر در مترو، وارد دکه‌های مسیر که اتفاقا تقریبا باز است و فضای مخفی ندارند، بشود.

    ۲- از این به بعد، تصمیمم این است که با ناشناس، مباحثه نکنم. صرفاً کامنت اول ناشناس را جواب می‌دهم و اگر بحث دنباله‌دارشد، ترجیح می‌دم که با یک هویت صحبت کنم، حتی هویت مستعار... چون برایم ناشناس‌بودن، توجیهی ندارد.
      
    ۳- برایم جای سؤال است، شما که بنده را می‌شناسید و رصد می‌فرمایید، چرا اعصاب مبارکتان را خُرد می‌کنید و به اینجا سر می‌زنید؟! فکر نمی‌کنید اگر اینجا نیایید، اعصابتان آرام‌تر می‌ماند؟
      
    ۴- این حرفتان هم که می‌فرمایید تحمل نقد ندارم، برچسب نیست؟ چون علیرغم اینکه ظن می‌برم شما چه شخصی هستید، جز یک مورد، بی‌جوابتان نگذاشتم. آن حرفتان هم آنقدر یکطرفه بود که واقعا در جواب یک نظر، نمی‌شد پاسخ داد، که باز با برچسب مواجه شدم و گمان کردید جوابی برایتان ندارم. ضمن اینکه جنابعالی (اگر حدسم درست باشه) حتی در یک مورد هم حاضر نیستید که بفرمایید اشتباه کردید، در حالیکه حقیر بارها تو کامنت‌ها عذرخواهی کردم.
      
    ۵- در برخی از موارد، اگر تند پاسخ دادم، نظرتان تند بوده است. به نظر انتظار درستی است که وقتی با تندی برخورد می‌‌شود، انتظار این باشد که کاملاً با سعه‌صدر جواب گرفت؟ حداقل این‌گونه نیستم. بله، الگوی دینی همین است... دارم سعی می‌کنم. همین‌جا باز عذرخواهی می‌کنم اگر از لحن کلامم ناراحت شدید.
    البته که کلمات معمولاً لحن را نمی‌رسانند.
    در صحبت با خانم‌ها، این امکان را دارم که با الفاط محبت امیز و شکلک، لحنم را به خواننده منتقل کنم، اما درباره آقایان نمی‌شود این‌کار را کرد و به هر حال، نامحرم، نامحرم است، حتی در فضای مجازی.
    پس شاید تند بودن متن و پاسخ، یک مقدار هم به این قضیه مرتبط باشد.
    یکبار هم خواستم به مطول‌گویی و روده‌درازی متهم نشوم، مختصر جواب دادم، رسید به عدم تحمل‌نقد. طاهرا همین رویه مطول‌نویسی، بهتر است.
      
    درباره جنسیت جنابعالی چیزی نمی‌دانم. ولی عقل حکم می‌کند وقتی جنسیت طرف مقابل را نمی‌دانم، فرض را بر همجنس‌بودن نگذارم که کلامم از حدود شرع، خارج نشود.
      
    ۶- حضرت حق می‌فرمایند: اناهدیناه السبیل اما شاکراً و اما کفورا...
    کسی رو مجبور کردم؟ یکسری داده دادم، مستنداً. یکسری امار، اطلاعات که بین اخبارِ رسانه‌ها گم‌شده! حتی وقتی دوست عزیزی، نظر نهایی را پرسیدند، گفتم نمی‌دانم.
       
    ۷- جنابعالی هیچ‌دلیل مستندی مبنی بر اثرات واکسن و مثبت‌بودنش ارائه ندادید، به‌جز حرف. متاسفانه مسئولین وزارت بهداشت هم فقط می‌گویند امار پایین امده است.
    خب امار بدهید... حتی امار به عموم نمی‌دهند، فقط حرف می‌زنند.
      
    ۸- خدا به انسان‌ها عقل داده، به همه داده... بابت تمام حرف‌هایی که می‌زنم و اثراتی که خواهد گذاشت، لازم نیست مسئولیت شرعی و قانونی‌اش را بر عهده بگیرم. مسئولیت شرعی و قانونی بر عهده‌ام هست.
    با توجه به رشته تحصیلی‌ام، الحمدلله حدود مسئولیت قانونی را می‌دانم. هیچ‌کس به استناد حرف‌های من و به تبعش، تعطیل‌کردن عقلش، نمی‌تواند مرا محاکمه کند. نهایتش بحث تشویق اذهان عمومی، به من می‌چسبد، اگر بچسبد.
          
    ۹- البته یادمان باشد شیطان هم که اینقدر وسوسه می‌کند، روز قیامت در برابر خدای متعال، مسئولیت گمراهی هیچ‌کس را بر عهده نمی‌گیرد و جواب می‌دهد: من فقط حرف زدم، خودشان دنبال من امدند.
    حضرت حق هم تک تک ادم‌هایی که کورکورانه دنباله‌روی کردند را مواخذه و مجازات می‌کند، چون همه ادم‌ها عقل دارند و در دنیای امروز هم جاهل قاصر یا به عبارت قران، مستضعفین، کم پیدا می‌شود، حداقل در حد شما و بنده...
      
    ۱۰- یک توصیه خواهرانه را هم بپذیرید، لطفاً برای خودتان، نظراتتان مهم باشد، وقتی با نام ناشناس نظر می‌گذارید، یعنی حتی نظراتتان، برای خودتان هم مهم نیست. بعد ان‌وقت انتظار دارید دیگران به نظرتان، احترام بگذارند؟ ناشناس بودن، یک اسم مستعارعام است و شخص را متمایز نمی‌کند. منظورم از اسم مستعار، نامی است که جنابعالی را با سایر خواننده‌ها و کسانی که کامنت می‌گذارند، متمایز و مشخص کند و به تعبیر منطقی، تخصیص بزند.

    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.