بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

کربلاست

۱۴۰۰/۰۷/۱

بسم الله الرحمن الرحیم

شنیدنش، دیدنش و باورش شاید سخت باشد...

به قول حاج آقا، به معجره، ربطش ندهیم... بسم الله کار علمی کنید که چرا...

نمی‌دانم کسی که همه پست‌های کربلا را نظر منفی می‌دهد، منظورشان چیست!

اینکه کلا با پیاده‌روی اربعین، مخالف است؟

با پیاده‌روی اربعین در شرایط کرونا، مخالف است؟

با حضرت ارباب...

یا حسرت زیارت را کار عبثی می‌داند؟

ممنون می‌شوم لااقل ناشناس هم شده، جواب‌ سؤالم را بدهند.

  • حاج‌خانوم

Karballa

ویروس کرونا

کربلا

کرونا

نظرات (۱)

  • عاطفه. کشاورزی
  • سلام عزیزم 

    #امام_حسین_علیه_السلام 

    💢همانگونه که زن فاحشه را بر اثر زنا کردنش سرزنش میکنند زائرین قبور اهل بیت جل مقامهم الأعظم را سرزنش میکنند... 

    قال 🏴رسول الله صلوات الله وسلامه علیه وآله 🏴لأمیر المؤمنین صلوات الله وسلامه علیه وآله: «یا أبا الحسن، إن اللّه تعالی جعل قبرک و قبر ولدک بقاعا من بقاع الجنة، و عرصة من عرصاتها، و إن اللّه جعل قلوب نجباء من خلقه، و صفوة من عباده، تحن إلیکم، و تحتمل المذلة و الاذی فیکم، فیعمرون قبورکم، و یکثرون زیارتها، تقربا منهم إلی اللّه، و مودة منهم لرسوله، أولئک یا علی المخصوصون بشفاعتی، و الواردون حوضی، و هم زواری و جیرانی غدا فی الجنة. 
    ولکن حثالة من الناس یعیرون زوار قبورکم، کما تعیر الزانیة بزناها، أولئک شرار أمتی، لا تنالهم شفاعتی، و لا یردون حوضی. 

    🏴 رسول الله صلوات الله وسلامه علیه وآله به 🏴مولاامیرالمؤمنین صلوات الله وسلامه علیه وآله فرمودند: یا ابا الحسن !
    ✋🌺خداوند قبر تو و قبر فرزندان تو را 
    ✋🌺بقعه ‎ای از بقعه‎های بهشت 
    ✋🌺و زمینی از زمین‎های آن قرار داده است.
    ✋🌺و به راستی که خداوند،
    ✋🌺قلب جوانمردانی از مخلوقات خود 
    ✋🌺و برگزیدگان از بندگانش را 
    ✋🌺مشتاق به سوی شما قرار داده 
    ✋🌺به گونه‎ای که ذلت و اذیت را
    ✋🌺در راه شما تحمل میکنند 
    ✋🌺و قبرهای شما را آباد میسازند 
    ✋🌺و با انگیزه تقرّب به خدا و مودت رسول خدا،
    ✋🌺فراوان به زیارت قبور شما می‎شتابند. 
    ✋🌺ای علی! تنها آنان از شفاعت من برخوردارند،
    ✋🌺و وارد شوندگان بر حوضم 
    ✋🌺و زائران وهمسایگان من در بهشت هستند.
    ولیکن نابخردانی از مردم پست وفرومایه،آنگونه که زنان فاحشه #زناکار را 
    بر اثر #زنا کردنشان #سرزنش میکنند، زائران قبور شما را سرزنش میکنند اینها اشرار امت من هستند،که #شفاعت من به آنها نرسد  و بر حوض من وارد نشوند.

    📚مستدرک الوسائل / ج10 / ص215

    #تنها_راه_نجات_امام_زمان_ارواحنافداه

    ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج
     با معرفـے کانال همسران بهشتی به دوستان خود در ثواب نشر مطالب سهیم باشید....

    @Hamsaran_Beheshti

    پاسخ:
    سلام
    کاش...
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.