بسم الله الرحمن الرحیم
ان‌شاء الله فقط برای او، در مسیر او و برای رضای او بنویسم.

اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خداجونم!
روز اولی که تو عالم ذر، نگام کردی و گفتی تو هم برو دنیا، برام برنامه ریخته‌بودی یه جایی باشم، یه باری بردارم، یه کاری بکنم، مگه غیر اینه؟ منو بذار همونجا خداجون! دقیقاً همونجا...

خبر آمد...

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجا فقط یکسری پست‌ها دیده می‌شد... پست‌های مخالفت با رویکرد وزارت بهداشت با کرونا...

از جمله سنگین‌ترین حرف‌هایی که شنیدم، این بود که یکی از نویسندگان حزب‌اللهی بیان، برایم نوشت:

«این پست بیشتر ترغیبم کرد زودتر نوبتم شه برم بزنم :) کلا در مخالفت و مقابله با مذهبی های عاقل تر از ولی فقیه(!) خیلی پرتلاشم :)

فقط لعنتی جای من برکت نمیارن... سینوفارمه که تا حالا نزدم... صد جا ثبتنام کردم و منتظرم برکت بزنم ولی هنوز نیومده :( می ترسم عاقبت روزیم نشه و با جاهلین از دنیا برم :(

پست شما نیروی محرکه ای بود برای بازم تماس گرفتن و درخواست برکت دادن. یه استعلام اینترنتی اول بگیرم از https://vaccine.gums.ac.ir/ :)»

نمی‌خواهم روز و تاریخ بدهم که کسی برود این پیام را پیدا کند. حتماً عمد دارم که نمی‌خواهم اسم این بزرگوار را بیاورم. اما  در بحبوحه التهاب آذرماه، یک خبر میان همه خبرها گم شد...

دادستان کل لوئیزیانا طی جلسه‌ی استشهادیه پرونده‌ی تبانی دولت فدرال با عاملیت رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، آنتونی فائوچی را برکنار کرد.

این جمله‌اش برای خیلی‌ها باید تأمل‌‌برانگیز باشد: در جلسه استشهاد، فائوچی ۱۷۴ بار واژه «به خاطر نمیارم» را درباره سیاست‌های مشورتی یا ابلاغی خود در دوران کووید ۱۹ به کار برد.

این هم تعریفش از رئیس سازمان بهداشت جهانی: تدروس واقعاً یک فرد برجسته است. من او را از زمانی که وزیر بهداشت اتیوپی بود می شناختم. WHO تحت رهبری او بسیار خوب عمل کرده است.

پ.ن:

۱. کاره‌ای نبودم و نیستم. صدایم هم خیلی به جایی نرسید و نمی‌رسید... حقیر هم مثل خیلی‌ها ترسیدم. اولین‌بار که کسی از اقوام، تستش مثبت شد، به غایت برای آن‌هایی که در کنارش بودند، نگران شدم، دعا کردم و گریستم.

اما وقتی چیزی شنیدم، تصمیم گرفتم عقلم را تعطیل نکنم. همه چیز را با هم دیدم. مثل یک پازل، همه را کنار هم چیدم. در مدت اولیه شیوع کرونا، دو یاداشت نوشتم: «بیایید با هم بخوانیم»، «ما بت‌پرست نیستیم.» نوشتم زیارت جامعه کبیره، اشتباه نیست. از حرم، چیزی منتقل نمی‌شود. با بوسیدن ضریح اتفاقی نمی‌افتد. بعد فهمیدم نقره، آنتی باکتریال هست. خاصیت ضد ویروسی دارد. «و مساکن برکة الله» کلام معصوم است و نمی‌تواند محل شیوع بیماری باشد.
می‌دانستم نباید از خارجی‌ها پیروی کنیم... گفتم نباید یک آمریکایی بشود رهبر کشور! نباید دستوراتش موبه مو اجرا شود. حرف علم را پیش کشیدند؛ گفتند علم است. پرسیدم کدام علم. در همان علم گفته‌اند که مدت آزمایشی یک واکسن، حداقل 7 سال است! این کدام علم است که زیر یک سال! واکسنش را تأیید کرده؟ گفتم علم تجربی، اگر تجربه نشود، باز هم علم است!؟

یکی یکی از کلام رهبری، مستند آوردم که نظر امام این نیست، نظر رهبری اینگونه نیست. کلام حجت است، نه عمل! همین چندوقت پیش باز یکی از مدافعین واکسن، همین حرف‌ها را عین پتک، توی سرم کوبید!

تحقیر شدم

تمسخرم کردند.
به استهزا کشیدند.
طرد شدم.

انگ ضدولایتی بودن به من چسباندند.

گفتند شما که اربعین می‌روید، عامل انتقال بیماری هستید...

و

و

و

و

الحمدلله اگر توی نظام، کاره‌ای نشدم، حداقل فحش‌خور نظام شدم.

۲. واقعاً منتظر محاکمه همه عوامل وزارت بهداشت که در برابر تمام انتقادات، فقط گفتند فائوچی، WHO هستیم.

والعاقبة للمتقین

  • حاج‌خانوم

WHO

فائوچی

واکسن

کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.